I d e n t i t y C a f e

Identity Lost. 'The melancholy folklore of exile', an uncertain way to fight the arrogance of ignorance...

Saturday, September 13, 2008

Frontal Lobe, Frontal Love, Budapest.

Μερες τωρα αναρωτιεμαι τι να γραψω, πως να εκφρασω αυτα που σκεφτομαι, που νιωθω, ζωντας ξανα στην υιοθετημενη πατριδα μου, στην μεγαλη μου αγαπη. Οι μερες γεματες, οι νυχτες πιο γεματες, η ισορροπια αποκατεστημενη, μια σχεδον ονειρικη κατασταση, νομιζα για παντα χαμενη μετα απο το δρομο της απωλειας που τραβηξα, με τις ευθυνες δικες μου!

Σημειωνω νοητα και κυριολεκτικα μικρες στιγμες, που δεν ηρθε η ωρα τους ακομα να μοιραστουν...
Ως τοτε, η ζωη προεχει της καταγραφης, με λιγες εικονες να σας ξεγελασω προσπαθω, καθως τα πρωινα συνεχιζω να τσιμπιεμαι δυσπιστος ακομα ...


'Corvinteto', οι ζωες των αλλων...

Patchy Budapest

Τους βρισκεις στα πιο απιθανα μερη... Αγγελοι Κομμαντος

Σε τοσα μερη, οι εικονες μου φερνουν στο μυαλο τον Τερρυ Γκιλλιαμ...
Παρακμαζουσα πρωτοπορια, πρωτοποριακη παρακμη.

Un baiser, s'il vous plait?

7 Comments:

At Sep 14, 2008, 2:43:00 PM , Blogger "Αισθηματική ηλικία" said...

Οι Άγγελοι Κομμάντος είναι μιά κάποια λύσις...

 
At Sep 14, 2008, 4:39:00 PM , Blogger IdentityCafe said...

xaxax swsta!!! εν τω μεταξυ, το angyal kommando στα ουγγρικα ακουγεται τοοοσο καλα!

cheers

 
At Sep 15, 2008, 1:39:00 AM , Blogger celsius33 said...

βρε παιδί μου μήπως να μείνεις κάπου κεντρικά τελικά? αφού εκεί είσαι σπίτι σου. Χαιρετισμούς!

 
At Sep 17, 2008, 8:22:00 PM , Anonymous Anonymous said...

Miss you Thanaki :-)

 
At Sep 19, 2008, 2:57:00 PM , Blogger paperflowers said...

Μελανιασμένος στη Βουδαπέστη!
;-)

 
At Sep 19, 2008, 10:04:00 PM , Blogger Odysseas said...

Φαίνεται να είσαι σπίτι σου εκεί ε?
Νιώθω το ίδιο κάθε φορά που βρίσκομαι σε δύο πόλεις της Γερμανίας που μου έχουν αφήσει τις καλύτερες αναμνήσεις.
Welcome back to Europe!

 
At Sep 23, 2008, 12:31:00 AM , Blogger IdentityCafe said...

Ευχαριστω φιλτατοι/ες!
Να ειστε καλα που παρ ολη την αραιη συμμετοχη μου το διαστημα αυτο περνατε ακομα απο το μικρο καφε εδω!

Γεια σου Κελσιε, ανωνυμη, πεηπερρρ, και Οντυ! Φιλια

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home