Η διαρκης ανθρωπινη αντιφαση/ The contradiction of Persona
Μεσα σε 48 ωρες εχουν ηδη γραφτει τοσα κειμενα και σχολια για τον Bergman και τον Antonioni οι οποιοι χορεψανε το βαλς της εξοδου παρεα, οπου καθε περαιτερω προσπαθεια να ειπωθει ενας κατα φαντασιαν συσχετισμος ειναι εξ ορισμου μπαναλ.
Ομως! Παιρνοντας το θεμα αλλιως, θα ηθελα να σταθω σε ενα σημειο και να ζητησω λιγη προσοχη για πεντε λεπτα.
Ενα παραδειγμα πως ολοι τελικα οι ανθρωποι φασκουν και αντιφασκουν, διαψευδουν τον εαυτο τους επανειλημμενα, ανεξαρτητως αν προκειται περι του Μητσου η του Μπεργκμαν.
Η χαοτικη ανθρωπινη φυση, και φυσικα το γεγονος οτι κατι που πιστευει κανεις τη χρονικη στιγμη Α, δεν ισχυει απαραιτητως και τη στιγμη Β.
Ετσι λοιπον, τυχαια, δυο μερες πριν αποδημησει ο Ινγκμαρ, ακουγα μια συνεντευξη-σεμιναριο του απο το 1975 στο American Film Institute στο Λος Αντζελες, οπου επισημαινε το γεγονος οτι αν δεν εχεις τιποτε ουσιαστικο να πεις καλυτερα να εισαι ειλικρινης με τον εαυτο σου και να μην δημιουργησεις κατι α-σημαντο.
Αν ομως εχεις μια "οπτασια"/illusion, ενα παθος, μια εικονα στο μυαλο σου και ξερεις τι θελεις να πεις, παρολο που μπορει να υστερεις στην τεχνικη του πως να το κανεις, το νοημα σου τελικα θα βγει καθαρο αν προσπαθησεις, μιας κι αυτο που θες να εκφρασεις ειναι εμφανες.
{"But if you have something to come with, an illusion , a passion, a picture in your head, you can know that even if you are not very technical, even if you don’t know how to hold the camera, the strength in this – and I know it myself - is that having worked for the camera for days and days, the whole time thinking of it, putting it together, the thing you wanted to tell is there!"}
I can see this picture time after time.
I don’t know what touches me most:
How he succeeds without knowing how to do it or what he wants to say...
That is very important. That's the most important of all.
You have something to come with, to give...
Picture making is some sort of responsibility!!!"
Ερχεται ομως ο Αντονιονι να με προετοιμασει για την αλλαγη ροτας στο μελλον, τι προκειται να ακολουθησει...
"... people living all around me, full of contradictions, with weak and strong points, etc. My characters are ambiguous. Call them that. I don't mind. I am ambiguous myself. Who isn't?" (απο συνεντευξη του Αντονιονι το 1969, στη Ρωμη)
Ετσι ο Μπεργκμαν σε συνεντευξη του το 2002, στη Σουηδια, ερχεται να κατασπαραξει το εργο του Αντονιονι με δυο εξαιρεσεις, και ουσιαστικα να διαψευσει τον εαυτο του κι αυτα που ελεγε η νεοτερη μορφη του.
"Antonioni has done two masterpieces, you don't have to bother with the rest. One is Blow-Up, which I've seen many times, and the other is La Notte, also a wonderful film, although that's mostly because of the young Jeanne Moreau...
You know, Antonioni never really learned the trade. He concentrated on single images, never realising that film is a rhythmic flow of images, a movement. Sure, there are brilliant moments in his films. But I don't feel anything for L'Avventura, for example. Only indifference. I never understood why Antonioni was so incredibly applauded. And I thought his muse Monica Vitti was a terrible actress."
Δεν ξερω, τα αστερια του Αντονιονι και του Μπεργκμαν βρισκονται σε αλλες τροχιες, κι οι δυο ειναι τεραστιοι σκηνοθετες με ελαχιστες ομοιοτητες, ομως ηθελα να επισημανω τις εκδιαμετρου αντιθετες σκεψεις του Μπεργκμαν για την ιδια ταινια, το L' Avventura, το 1975 και το 2002 που με κανουν γι ακομη μια φορα να συλλογιζομαι το ποσο ελλιπης, ατελης και προβληματικη ειναι η ανθρωπινη υπαρξη. (και το πως εχοντας κατι εντελως συγκεκριμενο στο μυαλο μου το πρωι, μετουσιωθηκε εντελως διαφορετικα στη διαρκεια της νυχτας).
Μαλλον λυπηθηκα με τη δευτερη ανακαλυψη μου. Επιβεβαιωσε την ανθρωπινη ασταθεια και τη διφορουμενη φυση μας αλλα θα προτιμουσα σιγουρα την πιο ευγενη και ιδεαλιστικη αποψη του νεοτερου Μπεργκμαν χωρις τα παρεπομενα της αντιφατικης περσονας μας...
22 Comments:
πολυ ουσιαστικο post!
http://heartlandeverywhere.blogspot.com/
Πραγματι όταν έχεις κατι να πεις θά βρεις τόν τρόπο τελικά να το πεις. Και τελικα, καθώς φαίνεται, υπάρχει κάτι καθολικο με το οποίο μπορείς να συναντηθείς με τον καθενα παρά τις αντιφάσεις του και παρά τήν μετέπειτα απορριψη της προηγούμενης αποδοχής...
(δεν ειναι και πολυ μεταμοντερνο αυτό, αλλά μήπως αυτή η συνθεση-ενότητα κι η αντιφαση-διάλυση συνιστα την διαρκή μας οντολ/ογική ταλάντωση; )
Απο την αλλη, αν και δυνατη, μοιαζει με πολύ σκληρή τέχνη ζωης η διατηρηση μιάς σταθερης επιλεγμενης πορείας . Σαν ευθεια πλευση πεστροφας σ ορμητικό ποτάμι... Τελικά τό ψαρι η το ποτάμι καθορίζει τήν πλευση;
Πφφφ... στην πραγματικότητα νομίζω ότι απλώς στεναχωρήθηκα λίγο η ..και πολυ
ας το καλό πιά! δυό μέρες να λείψεις απο τα media κι οι μισοι καιγονται κι οι αλλοι μισοι πεθαίνουν!
υ.γ. πολύ ωραία η ιδεα τής αντίφασης με την συνθεση που έχεις κάνει στο ποστ! (it flows ) που θά λεγε κι ο Ι.Μ.
"τα γόνατα που λάμπουν σάν άσπρα βοτσαλα" σε προηγουμενο ποστ με στείλανε λεμε!
Take care doc
τί υπέροχο φίλμ η περσόνα ....
πραγματικα δεν πρεπει να μιλαμε οταν δεν εχουμε κατι να πουμε.. και με ολα αυτα που ειπωθηκαν για το θανατο των δυο μεγαλων, ελεγα πως δεν υπαρχει κατι πια να ειπωθει. κι ηρθες μαυτο το ποστ και το ανετρεψες!
τι ωραια η συνδεση των δυο μεσα απο τα λογια τους. και σαν κοινο αξονα να εχουν τη μεταμορφωση της "Περσονας" (μιας ταινιας, που οσες φορες και να τη δω, νιωθω πως εχω να καταλαβω αλλα τοσα). πραγματικα, υποκλινομαι στο ποστ σου, γιατι εκτος απο αποχαιρετισμος σε δυο εκλεκτους, εχει και εναν ουσιαστικο προβληματιμσο που καταφερνει, παρα την αντιθεση που υπαρχει στους δυο καλλιτεχνες, να διατρεχει το εργο και τον δυο.
μονο εσυ καφε θα ησουν ικανος για κατι τετοιο και ξανα, υποκλινομαι. (και σε κανω και λινκ αν επιτρεπεται!)
Aenae,
S euxaristw. Tha se melethsw.
Olyf,
Koita, nomizw oti grafeis poly anwtera apo emena, epomenws fantasou poso xairomai otan mou les oti kati pou egrapsa sou arese...
Nai symfwnw mazi sou, h diathrhsh mias poreias statherhs sthn texnh einai isws pagida polles fores, kai h talandwsh pou perigrafeis einai isws to kommati pou leipei apo to post. Poly tha ithela na to eixa skeftei kai na to egrafa...
thn epomenh fora tha sou steilw to draft (email?) na zwgrafiseis tis leptomereies.
Neutrina
:):):) No comments...
οχι οτι δεν το ηξερα, αλλα μετα απο αυτο το ποστ πραγματικα σε θεωρω πολυ συμαντικο ανθρωπο και ευγνωμονω τα μπλογκς που σε γνωρισα.
Αυτο θελω. Αποψεις που να μου ανοιγουν το μυαλο.
Ευχαριστω.
IC exoyme esmen alloilwn keimenwn filoi = exoyme tin idia gnwmi o enas gia ta grapta toy alloy moy fainetai . To mail (oxi gia epimeleia post :))) to xei o straths , nomizw oti sto eixa steilei ki egw se adding kapote tsekare to.
omws pes theoreis toys antonionni bergman oysiastika kati san bibi-liv se ena opws sto plano tis tainias?
diagrafetai to "exoyme"
Etalon,
Eisai kalos, s euxaristw!
Einai zhtoumeno na akougontai diafores apopseis kai pros theou (poiou?) den aisthanomai oti exw pei pote kati to shmandiko h to monadiko. Opoios to pistepsei auto gia ton eauto tou ta exei xamena, gi auto kai to pleiston twn "shmandikwn" anthrwpwn gyrw mas den exoun epafh me thn pragmatikothta...
Egw s euxaristw gia thn parea!
Olyf
Oxi, den mou perase kan apo to myalo oi bibi-liv ws h metafora pou les. H dixotomhmenh persona gia mena exei tis perissoters fores na kanei me tis dyo (h kai parapanw opseis) mias proswpikothtas.
Gi ayto kai asxoloumai kyriws me ton Bergman. O Antonioni edw exei deyterevonda rolo...ws dekths/thema anaforas.
Oxi, den exw to mail, kai se parakalw na mou to steileis ASAP (as soon as possible pou lene ki oi filoi apo dwthe) :):)
To trito einai Nai, ti xara na sympiptoun oi gnwmes gia tetoia wraia pragmata :)
Epese foverh zesth edw, 35aria me ygrasia, kai to spiti xwris aircondition... An exei kauswna kai to Buffalo etoimaste ta bogalakia sas, prepei na egataleipsoume ton planhth...
Stin tainia afti yparxei to katapliktiko modaz opoy o bergman enwnei ta dyo prospwpa se ena . Stin klassiki afisa tis tainias afto poy fainetai san paramorfwsi sto proswpo tis oulman einai stin pragmatikotita to miso tis proswpo envmeno me to miso proswpo tis anderson , gi afto se rwtisa, anarwtiomoyn an eixes kata nou to sigekrimeno modaz otan egrafes to post giati ligo i poly i thematologia twn dyo skinothetwn exei koinoys topoys alla toso ma toso diaforetiki epexergasia .
I sigekrimeni tainia gia mena einai aristoyrgima , toso poy katorthwnei na xeperna ki afton ton dimioyrgo tis (to koyti allilografias gia ta epigoda einai olyfblog papaki hotmail teleia com )
Akrivws! Ta dyo misa proswpa se ena einai stis leptes apoxrwseis. :)
H persona ektos tou oti einai proion dianoias exei isws kai thn pio erwtikh skhnh/sexoualikh endash kat eme se enan apo tous monologous ths Bibi.
Endiaferon auto pou les! Ginetai h dhmiourgia na xeperasei to dhmiourgo ths? Psss, terastio thema!
Nomizw to (european) existentialism einai koinos paronomasths stous perissoterous idiofyeis skhnothetes!
Bergman, Antonioni, Tarr, Tarkovsky, (early) Wenders, Herzog klp kai pollous neoterous pou akolouthoun ta xnaria tous...
Epishs kati pou me enoxlei para poly teleutaia einai otan milane merikoi sta endypa mesa me tetoia elafrothta oti me to thanato tou B & A hrthe to telos twn megalwn skhnothetwn klp.
Ti elafromyaloi! Yparxoun fantastikoi en zwh skhnothetes pou exoun tosa polla na dwsoun...
To diametrhma tous ki h prosfora tous den exei ypologistei akoma!!!
Exallou O Bergman to 1960 den eixe to idio eidiko varos tote me auto 20 xronia argotera...
Alla auto einai thema gia allo post.
Ναι ξέρω ποιο κομμάτι λες! Αυτό που διηγείται για την παραλία. ΅΄Ενας φίλος έλεγε ότι τον σοκάρει αυτή η σκηνή τήν βρισκει σχεδόν βίαια, από την άλλη ο τρόπος που εκφέρεται από την Αντερσον έχει τέτοια απόσταση από οποιαδήποτε ένταση συγκίνηση συναίσθημα που δεν ξέρω καθόλου ποιός τελικά και πώς μιλάει εκεί .
<-------απο το προηγουμενο:
Ginetai h dhmiourgia na xeperasei to dhmiourgo ths? Aν γίνεται;;; you «doctors know» που λέει κι Cummings. Γυρίζοντας πάντως ξανά στην ταινία, θα λεγα πως ούτε κι ο ίδιος ο Μπέργκμαν ήξερε μέχρι που θα τον πήγαινε η φυγόκεντρος η κεντρομόλος του θέματός του . Πιστεύω μάλιστα πως το έργο τον ξεπερνούσε ήδη απο την στιγμή που το φιλμάριζε (δεν μπορεί να περικλείσεις το χάος μόνο να κολυμπήσεις η καταδυθείς σ αυτό). Κι αυτό και το είδε να συμβαινει νομίζω και το δήλωσε: δείχνει το φίλμ καίγεται, αναποδογυρίζει την κάμερα κ.λ.π. κ.λ.π.
<-----και παρότι σφραγισμένο υφολογικά από τον δημιουργό του, το έργο αφορά προσωπικά σχεδόν τους πάντες μ έναν τρόπο διαρκή, αέναο σχεδόν, και του καθενός πολύ ¨"δικό".. Ένα φιλμ που έχεις την βεβαιότητα ότι είναι περισσότερο του θεατή του, η των ηθοποιών του, παρά του σκηνοθέτη του κι σαν τόσο αναδημιουργικό εκφευγει των ορων του δημιουργηματος και του χρόνου με σχεδόν απόλυτο τροπο.
Συμφωνώ μαζι σου για τον existentialism είναι κοινός παρανομαστής και με πολυ ευρωπαικό τρόπο : απο διαφορετική οπτική γωνία σμιλεμένος και με άλλο τρόπο αφήγησης σαν τα τοπικα παραμυθια των λαων .....
Μ αυτη την εννοια ισως έχουν κάποιο δικιο όσοι νιώθουν ότι οντως τελειώνει μια εποχή μεγάλων σκηνοθετων . Αυτό δεν αναιρει την πιθανότητα να ερχεται μια άλλη εποχή (νεότερων ..:-)) πιθανά και πιο ενδιαφέρουσα πιθανά και πιο αδιάφορη, θα δείξει. Aλλ όπως λές auto einai thema gia allo post
Καλημέρα και σόρρυ αν απλωσα τα σεντόνια μου στην ταράτσα σου , αλλά βλέπεις είχε σπουδαία προβολή και το ξημέρωσα λίγο καλέ μου καφέ:)
*PROVOKING SPOILER AHEAD*
(ο μονολογος της νοσοκομας Alma καθως διηγειται στην βουβη Elisabet την ιστορια στην παραλια. Για να ξερουμε για τι μιλαμε!)
"I like Karl-Henrik so much, but...
You probably only love once.
I'm faithhful to him.
There are opportunities
in my profession, you know.
Karl-Henrik and I had rented
a cottage by the sea once.
It was in June,
and we were all alone.
One day Karl-Henrik
had gone into town.
I went to the beach on my own.
It was a warm and nice day.
There was another girl there.
She had come
from another island because our beach
was sunnier and more secluded.
We lay there
completely naked and sunbathed...
Dozing off and on,
putting sunscreen on.
We had silly straw hats on.
Mine had a blue ribbon.
I lay there...
Looking out at the landscape,
at the sea and the sun.
It was kind of funny.
Suddenly I saw two figures
on the rocks above us.
They hid
and peeped out occasionally.
"Two boys are looking at us,"
I said to the girl.
Her name was Katarina.
"Let them look," she said,
and turned over on her back.
I had a funny feeling.
I wanted to jump up
and put my suit on, but I just lay there on my stomach
with my bottom in the air, unembarrassed, totally calm.
And Katarina was next to me with her breasts and big thighs.
She was just giggling.
I noticed that the boys
were coming closer.
They just stood there
looking at us.
I noticed they were very young.
The boldest one
approached us...
...and squatted down
next to Katarina.
He pretended to be busy
picking his toes.
I felt very strange.
Suddenly Katarina said to him,
"Hey, you, why don't you
come over here?"
Then she took his hand and helped him tke off his jeans and shirt.
Suddenly he was on top of her.
She guided him in
and held his butt.
The other boy
just sat and watched.
I heard Katarina whisper
in the boy's ear and laugh.
His face was right next to mine.
It was red and swollen.
Suddenly I turned and said,
"Aren't you coming to me, too?"
Αnd Katarina said,
"Go to her now."
He pulled out of her and...
then fell on top of me,
completely hard.
Ηe grabbed my breast.
It hurt so much!
I was overwhelmed
and came almost immediately.
Can you believe it?
I wanted to tell him to be careful
not to make me pregnant...
when he came.
I felt something
I'd never felt in my life.
how his sperm
was shooting inside me.
He held my shoulders
and bent backwards.
I came over and over.
Katarina lay there watching
and held him from behind.
After he came,
she took him in her arms
and used his hand
to make herself come.
When she came,
she screamed like a banshee.
The three of us started laughing.
We called to the other boy,
who was sitting on the slope.
His name was Peter.
He seemed confused and was
shivering there in the sunshine.
Katarina unbuttoned his pants
and started to play with him.
And when he came,
she took him in her mouth.
He bent down
and kissed her back.
She turned around,
took his head in both hands,
and gave him her breast.
The other boy got so excited
that he and I started all over again.
It was just as nice as before.
Then we had a swim
and went our separate ways.
When I came home, Karl-Henrik
was already back from town.
We had dinner
and some red wine.
Then we had sex.
It had never been that good,
before or after.
Can you understand that?
And I got pregnant, of course.
Karl-Henrik,
studying to be a doctor, took me to a colleague
who carried out the abortion.
We were both pleased.
We didn't want to have children.
Not then, anyway.
It doesn't make any sense.
None of it fits together.
You feel guilty for little things.
Can you understand that?
And what happens to everything
that you make up your mind to do?
Is it necessary to do it all?
Is it possible
to be one and the same person
at the same time?
I mean, two people?
Oh, Lord, it's so silly.
No reason to start crying.
I'll get a handkerchief.
It's almost morning.
And it's still raining.
Imagine, talking incessantly.
I've been talking and you've
been listening. How boring for you.
What could possibly interest you
about my life?
I should be like you.
You know what I thought
after seeing your movie that night?
When I came home
and looked in the mirror, I thought,
"But we look alike."
Don't misunderstand me.
You're more beautiful.
But somehow... I think I could
change myself into you if I tried.
I mean, inside.
You could be me, just like that.
But your soul would be too big.
It would stick out everywhere!
Go to bed. Otherwise,
you'll fall asleep at the table.
I have to go to bed now
or I'll fall asleep at the table.
That would be uncomfortable.
Good night.
Elisabet."
Πολύ ωραίο κείμενο identity ,
ο δε Μπέργκμαν είχε 5 γυναίκες και 9 παιδιά , τι ζωή..Η Περσόνα είναι από τις καλύτερες ταινίες όλων των εποχών για μένα . Χαιρετισμούς από μια Αθήνα λιγοστεμένη , με νέα αύρα για τους εναπομείναντες
τα ουσιαστικά και μεγάλα έργα πάντα ξεπερνάνε το δημιουργό τους
πρώτον γιατί πρόκειται για τις μεγαλύτερες των ιδεών τους και των στιγμών τους. δεύτερον γιατί από τη στιγμή που αφήνουν το έργο ελεύθερο στο χρόνο αυτό γιγαντώνεται.
Αγκαλιάζω τώρα τους τόμους του Ηλίθιου του Ντοστογιέφκσι και το επιβεβαιώνω-είναι ζωντανοί αυτοί οι τόμοι, με τα δάκρυα, σκέψεις και υπογραμμίσεις, δικά μου και τόσων άλλων.
Ασε που την ώρα που δημιουργείς δεν είσαι εσύ, είσαι αυτός ο άλλος μέσα σου.
Πάντως το ποστ αυτό ειναι συγκλονιστικο. Και ανοίγει διάφορες συζητήσεις.
Σας ευχαριστώ όλους.
Το κορίτσι - ρομποτ
Ti wraia sxolia.
Pou na prwtarxisw.
Olyf
Whatdaf...? H ikanothta sou sto deconstruction me exei afhsei na xazevw ta sxolia sou...
H skhnh ayth me eixe shockarei ki emena akrivws dioti ekferetai sxedon pagwmena, detached, alla xypnaei poly prwtogona enstikta nomizw, isws akrivws exaitias tou tropou me ton opoio legetai...fwtia kai pagos mazi.
To deutero sxolio sou einai ekplhktiko, to afhnw asxoliasto, poso mallon pou prepei na to skeftw meres prin arthrwsw kati pou na exei nohma.
Sto trito, exw tis enstaseis mou oson afora to pou anhkei ena film. Nai, to Persona einai ayto pou einai dioti o Bergman epelexe tous syntelestes, tous ithopoious klp (pes to tyxh, pes to enstikto, pes to nohmosynh) kai opws exei pei se synenteuxeis tou dinei stous ithopoious tou th dynatothta na symmetexoun apo koinou sthn dhmiourgia, omws den nomizw oti pote ena film borei na anhkei sto theath. Einai o pio adynamos krikos. Pandws eilikrina to ergo ws synolo einai ayto pou einai dioti emperiexei th dianoia tou Bergman ws maestrou kai thn prosfora twn ithopoiwn kai ypoloipwn. Borei to prwto violi na einai o artioteros kallitexnhs, alla pws mia orxhstra na dhmiourghsei aristourghma xwris to maestro??? Einai aytos pou kanei thn synthesh, pou antilamvanetai - h oxi - tis apeiroelaxistes leptomereies pou tha dwsoun ena olo pou einai dynatotero apo ta epimerous systatika tou!!!
Oxi?
Gia mena ayto xexwrizei enan skhnotheth dianoia. Einai opws enas maestros (metrhmenoi sta daktyla) se mia orxhstra pou thn exakondizei sta epipeda thaumatos.
Fine tuning...
Epishs, polles fores dinoume credits stous ithopoious alla to vlemma tou cinematographer/cameraman einai pou dinei mia aristourghmatikh eikona.
S euxaristw gia ta sxolia sou therma kai to ektimw kai to xairomai pou mas kaneis parea. Oi eufyieis anthrwpoi einai toulaxiston kalodexoumenoi!
Neutrina!
:):):)
Pou to vrhkes vre thirio to script?
S euxaristw!!!
Celcius,
Na eisai kala file! Nai, ezhse sto full! Elpizw h Athina na einai to idio adeia se dyo bdomades pou tha eimai ekei! Filia!
R2d2!
Symfwnoi, omws nomizw arketoi apo autous einai en gnwsh ths gigandwshs pou tha lavei to ergo tous. Dhladh, eimai pepeismenos oti teleiwnondas to Persona o Bergman iksere oti dhmiourghse arsitourghma pou tha meinei xronia meta to thanato tou. To xerw.
Nomizw to megalytero paradeigma einai o Tarr.
Dhladh sto ypografw oti to Werckmester Harmonies as poume se 20 xronia tha einai anagnwrismeno aristourghma opws alla pou syzhtame edw, pros to paron to gnwrizoun ligoi...
Epishs exei endiaferon pws polla erga pou sthn arxh giouxarondai h den katanooundai apo tis syhthikes ths epoxhs kai thn pepathmenh odo skepshs, ginondai argotera shmaies.
Vlepe tis tainies tou Antonioni pou polles apo autes, eg to Avventura giouxaistike sthn premiera stis Cannes!!! Twra einai sta canon-films.
Skeftomai - xwris na exw dei- Thn teleutaia tainia tou Tarr, to "man from London" pou eixe analogh andimetwpish stis Cannes, akrivws epeidh to Symban tou Tarr einai kati andelws diaforetiko kai exei prwth fora th dynatothta n ato deixei se antrwpous pou h pleionothta vlepei blockbusters kai trwei popcorn...(den snobarw to popcorn, alla den borei na einai enas axtarmas ola)
phewww... terastia kouvenda...
To forum einai anoikto! Eisai euprosdekth pandote!
Re giatre, pou tous vriskeis olous autous tous kataplhktikous sxoliastes? Zhleuw!
Tha h8ela ki egw na sxoliasw kai na para8esw sxolia ths epoxhs emfanishs twn ergwn, gia na dei kaneis poies htan oi tote antidraseis twn kritikwn (apo ton Sugxrono kinhmatografo kai tis sthles twn efhmeridwn, exei polu megalo endiaferon - kuriws logw twn politikwn gualiwn twn kritikwn), alla feu! To kommati ths vivlio8hkehs to sxetiko me cinema, emeine Ellada! :(
PS: Mpanaki se kammia limnh ekei konta den provlepetai?
Emeis edw eidame hlio meta apo duo vdomades kai ligo kales 8ermokrasies (dhladh molis pou kseperasthkan oi 25°C) kai arrwsthsame...
Apsou! (sorry)
Geia sou file Exiled!
Ma se perimenw na sxoliaseis ws genuine cinephil! Opws les, einai fovera auta ta prismatika gyalia pou vlepoume ta pragmata...
Den xerw an sthn poreia alazoume ta gyalia mas h ta matia mas...
Epomeno Savvatokyriako Toronto, kai meta banio sth limnh Ontario afhnondas pisw endatikes monades. Ta kala ta bania ta krataw gia Ellada.
Kala, as menw ki egw Berlin kai den peirazei, as vrexei, ki as arrwstainw. :):):)
Na prosexeis!
My friend, I am not sure what has impressed me more; the post or the orgy of adulation your public is expressing towards you! You have made me feel like a virtual voyeur witnessing this slithering of dulcet words, this stroking of your ego! I have found myself eagerly awaiting a climax…
Lol! Sarcasm is always appreciated :):):) (especially coming from good friends like you my boy!)
Post a Comment
Subscribe to Post Comments [Atom]
<< Home