I d e n t i t y C a f e

Identity Lost. 'The melancholy folklore of exile', an uncertain way to fight the arrogance of ignorance...

Thursday, February 22, 2007

5 πραγματα για μενα


Αφου με προετρεψαν λιγοι φιλοι συνμπλογγερς να περιαυτολογησω κι εγω, αντε να δουμε τι θα καταλαβουμε στο τελος με τις εξομολογησεις μας!

  1. Ειμαι απληστος. Ιδανικα θα ζουσα σε παραλληλους κοσμους, με παραλληλες ζωες σε διαφορες πολεις του πλανητη με διαφορετικο επαγγελμα και συντροφους στην καθε μια. Θα ειχα γνωση ομως των παραλληλων εαυτων μου και θα τα ζουσα ολα ως ενα συνολο. Ο ορισμος της απληστιας.
  2. Τα πρωτα δεκα χρονια της ζωης του ανθρωπου ειναι αχρηστα και δεν υπαρχει ανθρωπος που να με πεισει για το αντιθετο. Ειδικα μεχρι το πεμπτο ετος ειμαστε κατι αθλιοι γυμνοσαλιαγκες, που οπως εχει πει και αλλος μπλογγερ (που την εκανε) ελαχιστα διαδραστικοι. Θα ηθελα αυτα τα 10 χαμενα χρονια να μπορουσα να τα ζησω απο τα 20 ως τα 30 επι δυο. (οπως διαπιστωνετε το δευτερο σημειο ειναι συνεχεια του πρωτου). Επισης εαν γερασω και δεν εχω δυναμεις να κανω πραγματα που θελω, με φορα θα πεσω με αναπηρικο καροτσακι απο το Σουνιο κουνωντας ασπρο μαντηλι στα τρια δευτερολεπτα της πτωσης. Και δεν θελω παπαδες στην κηδεια μου που θα γινει με δημοσια δαπανη, θα βρυκολακιασω! Σας παρακαλω να πεταξετε τις σταχτες μου στη θαλασσα οπως στο Big Lebowski, και προσοχη οχι με αντιθετο ανεμο!
  3. Θα ηθελα να ημουν ο ηρωας απο το βιβλιο του Κουντερα στο οποιο ο γυναικολογος τοποθετει το σπερμα του στις γυναικεις-ασθενεις του και η πολη εχει γεμισει με παιδια του. Με ενθουσιαζει η ιδεα να εχω 3000 παιδια που να τα βλεπω ενιοτε στο δρομο και να μου μοιαζουν τα πουλακια μου. Απληστος μεγαλομανης. Μην ανησυχειτε ομως , ειμαι πνευμονολογος και ειμαι εναντιον του σπερματος στους βρογχους. Προκαλει χημικη πνευμονια με μεγαλη θνησιμοτητα.
  4. Ειμαι αθεραπευτα αισιοδοξος.Θα δουλεψω για την Κομισσιον καποια στιγμη στη ζωη μου (εαν ειμαι εν ζωη) για την προωθηση της ευρωπαικης ενοποιησης. Αισθανομαι ευρωπαιος πολιτης πανω απο καθε αλλο, και ελπιζω σε τριαντα χρονια οσοι σκεφτονται ετσι να ειναι ενα σημαντικο κομματι του πληθυσμου. Εαν αυτο αποτυχει (μικρη πιθανοτητα!) θα κλειστω σε μια επαυλη στη Βουδαπεστη οπως ο Χεφνερ με απιστευτες γυναικες απο την Ουγγαρια και θα ζησω το υπολοιπο της ζωης μου εκλυτα για να περιορισω τις απωλειες. Θα ηθελα να πεθανω πανω στην ιερη πραξη, και ειπαμε οχι παπαδες. (και η σταχτη στο Δουναβη, οι χηρες με κολητο μινι.)
  5. Ενιοτε εχω τασεις αυτοκαταστροφης. Πληγωσα συστηματικα και εχασα τον ανθρωπο που αγαπησα περισσοτερο στη ζωη μου. Απο την αλλη παντοτε κατι μεσα μου ελεγε πως αγαπησα τον λαθος ανθρωπο ουτως η αλλως. Η ετσι θελω να λεω!
Προτεινω με τη σειρα μου

ενα NeuRomancer http://nostalghiya.blogspot.com
δυο Maria_Adouaneta http://oulaloum.blogspot.com
τρια Αλεξης Σταματης http://alexistamatis.blogspot.com
τεσσερα Λιλιπουτανερ http://liliputaner.blogspot.com/
πεντε Σπιρετος 72 http://spiretos72.blogspot.com

31 Comments:

At Feb 22, 2007, 8:24:00 AM , Blogger Caesar said...

Αθάνατος !

 
At Feb 22, 2007, 9:15:00 AM , Blogger Μαρω_Κ said...

Καλημέρα.
Αυτό με την στάχτη πολύ με εκφράζει.
Εγώ έχω αφήσει ήδη γραπτές οδηγίες για πολιτική κηδεία.
Αν υπάρξει έστω κι ένας ...εκπρόσωπος του θεού, τους είπα ότι θα τους στοιχειώνω για αιώνες.
Οσο για την στάχτη, στην θάλασσα, στην θάλασσα!

Ετσι κι αλλιώς τους λάθους ανθρώπους ερωτευόμαστε. Εχει περισσότερο σασπένς.
Μέχρι μια ορισμένη ηλικία βέβαια.

 
At Feb 22, 2007, 9:38:00 AM , Blogger οι σκιές μιλάν said...

Στη Βουδαπέστη αδερφοί μου, στην Βουδαπέστη!

LaL

 
At Feb 22, 2007, 10:32:00 AM , Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

5 πραγματα για εμενα....
Σαν group therapy ειναι η ολη φαση...!!!!

 
At Feb 22, 2007, 1:02:00 PM , Blogger antvol said...

Γιατρέ, εξαιρετικό το πορτραίτο σου, μας λύνει πολλές απορίες και μας βοηθά να καταλάβουμε ποιος πραγματικά είσαι και πώς σκέφτεσαι.

Επίτρεψέ μου όμως να διατυπώσω ορισμένες ερωτήσεις (απαντάς σε όσες θέλεις ή και σε καμία).

1. Άχρηστα τα πρώτα 10 χρόνια; Μα, εκεί δεν είναι που το περιβάλλον (κυρίως γονείς, σχολείο κλπ) μας εγκαθιστούν διάφορα προγράμματα, που μετά μας ταλαιπωρούν (ή, σπανίως, μας βοηθούν) για μια ζωή; Μήπως, αντίθετα, από την άποψη αυτή, είναι τα πιο σημαντικά; Μήπως λοιπόν θα 'ταν καλύτερο να ζούσαμε τώρα όχι τα χρόνια από 0-10, αλλά από 90-100;

2. Ξέρεις πόσο κοστίζει η διατροφή 3.000 παιδιών; Έχεις κάνει σχετική έρευνα; Κι έχεις λάβει υπόψη σου τις νέες εξελίξεις στον χώρο του DNA, που επιτρέπουν την εξακρίβωση της πατρότητας κατά 99,99%; Σου συνιστώ, ως νομικός, προτού ξεκινήσεις το ευγενικό κι ανιδιοτελές πρόγραμμα διάδοσης του σπέρματός σου (που είναι σαφές πως το σκέφτεσαι ιδίως για να καταπολεμήσεις την υπογεννητικότητα), να λάβεις υπόψη σου και τον παράγοντα αυτό.

3. Πώς μπορεί το σπέρμα να φτάσει στους πνεύμονες; Χρειάζεται κάποια ιδιαίτερη τεχνική; Κι αν μπορεί, πόσο συνηθισμένο είναι; Επιμένω σ' αυτό, γιατί φοβάμαι πως, αν υπάρχει πρόβλημα, κινδυνεύουμε μια μέρα να δούμε προειδοποιήσεις αντίστοιχες με εκείνες που υπάρχουν στα πακέτα τσιγάρων (τώρα το πού θα τις γράφουμε το αφήνω προς το παρόν).

4. Είσαι σίγουρος ότι η πτώση με καροτσάκι από το Σούνιο στη θάλασσα διαρκεί μόνο 3 δεύτερα; Από ποιο ακριβώς σημείο; Και δε φοβάσαι μήπως το καροτσάκι σκαλώσει στα τσαλιά και, ντροπιασμένο, σε σώσουν διάφοροι τουρίστες; Αλλά, έστω ότι πετυχαίνει, τι θα γίνει αν σε παρασύρει το ρεύμα και σε ξεβράσει μακριά, ή σε φάνε πεινασμένα (θηλυκά) ψάρια; Πώς θα μπορέσουν οι πιστοί σου άνθρωποι μετά να σε βρουν για να σε αποτεφρώσουν; Μήπως λοιπόν, καλύτερα και για σιγουριά, να πέσεις κάπου στη στεριά; Πχ από την πίσω μεριά της Ακρόπολης;

4. Δεν είναι πιο ρομαντικό και προσαρμοσμένο στον χαρακτήρα σου οι στάχτες σου (μετά από πολλά πολλά χρόνια) να σκορπιστούν όχι στη θάλασσα, αλλά (λέω) σ' ένα παρθεναγωγείο της Βουδαπέστης; Ή σ' ένα γυναικείο μοναστήρι στη Φλωρεντία; (αρκεί οι μοναχές να μην αρχίσουν τις ψαλμωδίες).

5. (τελευταίο) Στη βίλα αυτή που θα κλειστείς με ούγγρικα μανούλια θα καλείς φίλους; Κι αν ναι, μήπως να ξεκινήσουμε από τώρα το project; Έστω κι αν η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν πέσει έξω; Έτσι, για να ΄μαστε έτοιμοι αν ποτέ συμβεί αυτό ...

 
At Feb 22, 2007, 1:29:00 PM , Blogger Μαρω_Κ said...

Θα ήθελα να συμμετάσχω κι εγώ σε αυτό το project με την βίλα στην βουδαπέστη.
Δεν έχω πάει ποτέ στην Βουδαπέστη και φυσικά δεν μιλάω ουγγρικά.
Ασε που κάνει και ψοφόκρυο εκεί.
Πώς θα κυκλοφορούν τα ουρί του παραδείσου ημίγυμνα.
Θα πλευριτώσουν!
Οπότε γιατρέ, μήπως να την μεταφέραμε την βιλίτσα κάπου αλλού.

Κατά Ρώμη μεριά;
Αντε συμβιβάζομαι και με το Βερολίνο!

 
At Feb 22, 2007, 2:19:00 PM , Blogger neutrino said...

υπεροχα απληστος, μεγαλομανης και γυναικας. πως καταφερνεις να σε συμπαθουμε περισσοτερο μετα απο αυτες τις αποκαλυψεις; (εχε χαρη που σαι doctoras και σκεφτομαι οτι θα σε χρειαστω καποια στιγμη στη ζωη μου..

παντως αυτο με τις πολλες γυναικες να το προσεξεις. οχι για λλο λογο, αλλα μπορει να πληγωσεις και τον επομενο σηματικο ανθρωπο που ερθει στη ζωη σου απο την απληστια!..

-antvol LOL με τις αποριες σου!

α, οσο για τα10πρωτα χρονια, ειναι τα πιο χρησιμα κατα τη γνωμη μου. απο τα εξωτερικα ερεθισματα εκεινης της περιοδου ουσιαστικα δημιουργεισαι! μπορει να μην τα θυμασαι και να μην τα συνειδητοποιεις, αλλα ο,τι εισαι στηριζεται σ'αυτα τα πρωτα 10χρονια (νομιζω).

και επισης στην Κομισιον μας βλεπω να δουλευουμε παρεα :)))

 
At Feb 22, 2007, 5:19:00 PM , Blogger IdentityCafe said...

Caesar!

το ξεχασα αυτο!!! LOL
ευχαριστω που μου το υπενθυμισες χχααχα

Μαρω_Κ!

Mα καλα βρε Μαρω! Απο ολο το λογυδριο μου στην σταχτη εμεινες ? LOL :):):)

Ενοειται παντως!
Εμενα τους παπαδες μου αρεσει μονο να τους βλεπω να παιζουν μπασκετ! οταν πηδανε να φουφουλιαζει η ρομπα...

Οσο για το ποιους ερωτευομαστε, ας το αφησουμε ασχολιαστο! αβυσος η ζωη του ανθρωπου!


Στρατη/Ημεροδρομιο/Σκιες που μιλαν!

ααααχ αυτη η πολη, ααααχ! ειδικα το καλοκαιρι μπορει να παθει ο ανθρωπος μεγαλη ζημια...

Πρεζα ΤV!

Welcome αγαπητε!
χαχαχαχ ναι γκρουπ θεραπυ, εγω το διασκεδασα παντως!
(εγχειριδιο με τα πλεονεκτηματα ενος βλογ να γραφτει απο καποιον...)

Αντβολ!

χαχαχ, ετσι ειναι αν ετσι νομιζετε!

1. Απο 90-100? Σε βλεπω αισιοδοξο αγαπητε Αντβολ!!! Εγω φοβαμαι μη δεν πατησω τα πρωτα -ηντα!!!
Καταρχην τα πρωτα δυο χρονια ο ανθρωπος δεν εχει ουτε μνημη, μονο σαλια! (η επιλεκτικη απουσια μνημης θα ηταν σημαντικη αργοτερα!!!)
Και νομιζω οτι απο τα 10 ως Χ σαν σφουγγαρι ειναι ο ανθρωπος, εχει χρονο να πλαστει μια χαρα! Νομιζεις το δημοτικο μας πλαθει? (ισως η εκτη δημοτικου ΛΟΛ)...Επισης εγω θυμαμαι πιο εντονα πραγματα που μου λεγανε οι γονεις μου οταν καταλαβαινα! Μπρορει βεβαιως και να ημουν χαζο παιδι!
Παντως κριμα, εγω ηδη το κλαιω που τα 20-30 περασαν τοσο γρηγορα! Τα θελω πιιιιισω!

2. Μα νομιζεις θα το διατυμπανισω?
Γενικα οι ανθρωποι εχουν και μια ταση να κοροιδευουν τον εαυτο τους βλεποντας στα παιδια τους ποσο τους μοιαζουν (νομιζω ειναι λιγες οι περιπτωσεις, και εξαλλου μπορει να μοιαζει στη μαμα (χχαχαχαχ) ) που δεν νομιζω να υπαρχει προβλημα!
Εχε χαρη που σιχαινομαι τη γυναικολογια...αλλιως θα εμενα στην ιστορια ρε γαμωτο! Το μονο που νομιζω θα ηταν προβληματικο θα ηταν οι αιμομιξιες... χμ... ισως σε αλλες πολεις...δεν ξερω...θα το σκεφτω!

3. Μα, μπορω να σου πω τοσες περιπτωσεις, ασε καλυτερα!
Εξαλλου ειναι εντυπωσιακο ποσους ασθενεις βλεπουμε με aspiration pneumonia και συνηθως συμβαινει γιατι αντι να καταπιουν κατι, αυτο παει στη λαθος τρυπα...θα ποσταρω και Χrays συνοδευτικα μου φαινεται!!!

4. χμ, οταn το εγραφα σκεφτηκα οτι ισως διαρκει και πιο λιγο... αλλα μπορει ο δυνατος αερας οταν θα πεφτω να με καθυστερησει λιγο :):)
Ναι , εχεις δικιο, θα ηθελα ενα εμπιστο φιλο να με σμμππρωξει, αλλιως μπορει να εξελιχθει σε φιασκο οπως λες! Χμ, ενταξει και στη θαλασσα να με φανε δεν εχω προβλημα...
Παντως συναδει με τη μεγαλομανια να πεσω απο την Ακροπολη! Δεν το ειχα σκεφτει! Θα χρειαστω κι εκει μια βοηθεια ομως, κι εκει το καροτσακι θα σκαλωσει στα τσαλια, αλλα μπορει να με ποδοπατησουν και οι τουριστες...χμ

4. Το τεταρτο σημειο σου με καλυψε.
αλλα επετρεψε μου να προτιμησω το παρθεναγωγειο!

5. Μα μπορει να ειμαι απληστος αλλα εχω και εντονο το αισθημα της φιλιας! Αντβολ, μαλλον ειναι πολυ απλο να το καταφερουμε αυτο! Εξαλλου κι εσυ μεγαλοδικηγορος, οικονομικα ευκαταστατος, θα βρουμε και βιλλα με θεα στην Πεστη!
Οσο για μανουλια, αστο πανω μου ! ΛΟΛ


Μαρω Κ
Ολοι οι καλοι χωρανε! Απαραβιαστη αρχη!
Ε, πια, ολοι σχεδον στη Βουδαπεστη μιλανε αγγλικα! Εκει κολησες εσυ?
Επισης η Βιλλα θα εχει καλοριφερ, οποτε τι σκιαζεσαι?
Η Βουδαπεστη εχει πιο μεγαλη λιμπιντο, δεν τη διαλεξα τυχαια αγαπητη μου! ΛΟΛ

Νευτρινο!
Αχααααααα! Δεν ειναι λοιπον η συμπαθεια, αλλα το συμφερον!!!! Σ επιασα! αποκαλυφθηκες! χεχεχε

Νευτρινο δεν χρειαζεται να μου το πεις αυτο, εννοειται το κειμενο ειναι παραφουσκωμενο...δεν ειμαι τοσο απληστος οσο δειχνω!
Καλα, τα δινω πισω τα δεκα πρωτα χρονια... Βαλτε πιπιλες και δωστε μου πισω την τελευταια δεκαετια που ηταν σαφως οτι καλυτερο μπορουσα να εχω...ΛΟΛ
Χαιρομαι για την Κομισσιον που λες! Αληθεια.

 
At Feb 22, 2007, 6:17:00 PM , Anonymous Anonymous said...

NEW IN THE BLOG!(TO POS MIN TO ROTAS)
POSO SOSTA TA LES!!!
TO SIMEIO POU THA ITHELA NA STATHO EINAI AYTA TA 10 XRONIA (METAXI 20-30).EINAI APISTETO POSES EMPIRIES EXOUME, POS KATALABENOYME OTI DIAMORFONOUME XARAKTHRA KAI OTI OTI KAI NA KANOYME EXOYME TO PERITHORIO KAI NA TO DIORTHOSOUME KAI NA TO ALLAXOYME KAI ISOS (LATHOS´H SOSTO) NA TO XANAZISOUME.OSO AKOMA KAI EAN MAS EXEI PONESEI

 
At Feb 22, 2007, 8:37:00 PM , Blogger Τίποτα said...

Κατά λάθος πληγώνουμε τους σωστούς ανθρώπους. Και σωστά οι λάθος άνθρωποι μας πληγώνουν.:)

 
At Feb 22, 2007, 9:09:00 PM , Anonymous Anonymous said...

Άλο άπληστε καφετζή,ναις του μιτ γιου.
Ρομαντική ψυχή είσαι τελικά,παράληλους βίους..Τώρα που τ σκέφτομαι,δεν έχεις και τίποτα να χάσεις αν δοκιμάσεις!
Αν πατήσεις το πόδι έλλαδα ξέχνα τις στάχτες και το τσαλαβούτημα στα γαλανά νερά της θάλασσας γιατί δεν μας βλεπω να αποκτάμε αποτεφρωτήρες ούτε σε 100 χρόνια.
και μετά σου λένε για Ιραν και θεοκρατικά κράτη..
δεν μπορώ να φανταστώ 3000 γκόμενες να σε κυνηγάνε για διατροφή,εντελώς σουρεαλιστικο

 
At Feb 22, 2007, 10:31:00 PM , Blogger Desposini Savio said...

Απληστία-Αισιοδοξία-Αυτοκαταστροφή;
Το ένα σχεδόν αναιρεί το άλλο :)
Μπορεί να είσαι αυτοκαταστροφικός μα άπληστα αισιόδοξος...
Εκεί υπάρχει μια χρυσή τομή, αν το δεις λίγο προσεκτικά*
καλησπέρα ;)

 
At Feb 22, 2007, 11:44:00 PM , Anonymous Anonymous said...

Kountera! Swstos!

File dagkwto Comission! Pio epikodomoitiko apo tin epaulh!

to enstikto mas den mas ksegela. giati na paideueis to mualo me tin pithanotita tou na ekanes lathos. pligwses kapoion, it's over.
H anohsia einai na epanalamvanoume ta lathoi mas se allous pou mporei pragmatika na aksizoun.

tis kalisperes mou
-oraio blog

 
At Feb 23, 2007, 1:01:00 AM , Blogger basik-ly said...

Μου έδωσες ιδέα: Τι θα λέγατε να ξεκινούσαμε το... σάουντρακ τους κηδείας μας; Ο καθένας προτείνει από ένα τραγούδι. Όποια συγκεντρώσουν τις περισσότερες ψήφους τα βάζουμε σε CD.

 
At Feb 23, 2007, 2:30:00 AM , Anonymous Anonymous said...

Gnwrizw ton kafetzh, polla xronia, polla, polla xronia...gelaw me auta pou grafei alla thelw na diabebaiosw, gia olous tous kainourious filous tou, oti den asteieuetai! Ta 5 shmeia einai akrws antiproswpeutika, milame gia exwmologhsh psyxhs...Epishs einai profanes oti exei elkysei sto blogi tou allous latres ths stigmhs, perifronhtes ths ylhs kai tragoudopoious ths tafoplakas, cheers!!!

 
At Feb 23, 2007, 6:08:00 AM , Blogger IdentityCafe said...

g-spot!

Καλως ηλθες λοιπον!
χαιρομαι που συμπλεουν οι αποψεις μας!
το να μου λες να μην σε ρωταω με κανει να θελω να ρωτησω! :)

Τιποτα!
Κατα λαθος...υποσυνειδητα επιτηδες...
μερικες φορες θελω να με χτυπησω πυξ λαξ...
παντως μου αρεσει πολυ η ποιητικη ματια σου...θα ειναι πολυ χρησιμη κινηματογραφικα!Να συνεργαστουμε! (σοβαρα)

Αλο Συκαλακι!
Λαικγουαιζ!

αμα εχεις τον μουτζαχεντιν το χριστοδουλα και τη συμμορια του τι περιμενεις...

εγω θα ζηταω διατροφη! τοση προσπαθεια πια! χεεχ

Δεσποσυνη!
Τωρα μου ζητας να βρω το μετρο! Εαν το καταφερω θα ειμαι ετοιμος καi για βουδας...καλο ειναι παντως να ξερεις με τι βλαμμενο παιδι εχεις να κανεις LOL :):):)
μου αρεσει ομως οπως το ειδες, ετσι να το δω κι εγω μου φαινεται...

Περιπατητη!

Καλως ηλθες αγαπητε και ευχαριστω για τον λογο τον καλο!
Πιο επικοδομοιτικο λες...χμ... α ρε θυσιες που διατιθεμαι να κανω γι αυτην την Ευρωπη...ουτε ερωμενη μου να ηταν...
Το πρακτικο μυαλο ετσι σκεφεται οπως γραφεις, απλως καμια φορα συνειδητοποιεις τι λαθη εκανες και σου φαινεται απιστευτο...
Το ενστικτο ειναι μεγαλη κουβεντα φιλε μου... και νομιζω οτι ειναι κατι πολυ πολυπλοκοτερο που μας επηρρεαζει και μεταβαλλεται κι ολας με το περας του χρονου...

Βασικ!
Εχει πολυ πλακα το προσχαρο σχολιο σου σχετικα με κηδειες...:):)
Κανε λοιπον ποστ να συμμετασχουμε...
Θα διαλεγα ολο το αλμπουμ των Antony and τhe Johnsons απο το 2000...


Νευρονα!

Καλε μου φιλε και συνοδοιπορε των 15+ χρονων (κωλογερος εγινες τελικα) αμα γελας ακομα μετα απο τοσα χρονια με αυτα που γραφω ειμαστε σε καλο δρομο!!! Φιλια!

 
At Feb 23, 2007, 6:23:00 PM , Blogger Τίποτα said...

Δεν ξέρω αν μπορώ να βοηθήσω σε κάτι, ωστόσο, σφύριξε, όποτε θελήσεις:)

 
At Feb 24, 2007, 3:02:00 AM , Blogger Фе́ммe скатале said...

Ωχ δε σε είχα δει...
το 2 θέλω

 
At Feb 24, 2007, 11:00:00 PM , Blogger petalida said...

IC, από τα 5 μάλλον διαλέγω το πρώτο! Αυτή η απληστία ειναι ωραία!

 
At Feb 25, 2007, 1:05:00 AM , Anonymous Anonymous said...

Agapite Tipota!

Ma tha to kanw, aplws ithela na se enhmerwsw gia na mhn se xafniasw LOL


Adouanetina
Wx, giati den me eides? :)
To 2 sthn Adouaneeeetaaaa! Eftaseeee!


Petalida apo to midwest!
Wraia einai, moiraia einai, den exw katastallaxei akoma...
Pou eisai vre sto Midwest? gia pes!

 
At Feb 25, 2007, 2:48:00 AM , Blogger petalida said...

Ax καημένο! Missouri...
οχι δεν εχω τόσο μεγάλο παράπονο. Περιφέρομαι μεταξύ Pittsburgh (so & so) kai Chicago (great!)

 
At Feb 26, 2007, 9:36:00 AM , Anonymous Anonymous said...

mias kai eimai paradosiakos grafias, anarotiemai posi alazoneia kai eparsi xreiazetai na exei kaneis gia na vgazei ta esopsixa tou sto diktio. tosi anesi pia; oi anthropoi pou einai "esoterikoi" den exoun anagki na katagrafoun ta daimonia tous sto aprosopo diktio. ta moirazontai me tous dikous tous anthropous prosopo me prosopo kai fisika me ton euato tous... oso gia to allothi "lathos anthropos" xaxaxa...eukoli lisi...einai sigouro pos tha apantiseis me dinata epixeirimata. to thema einai omos pos den tha me kanoun na allakso gnomi gia ton tropo eksoterikeusis toso endomixon kai prosopikon skepseon stin othoni. protimo to xarti kai to vlema tou apentanti mou otan empisteuomai...geia xara pneumonologe grafia tou internet.

 
At Feb 26, 2007, 5:04:00 PM , Anonymous Anonymous said...

petalida

μια χαρα εισαι, Σικαγο και Πιτσμπουργκ ειναι νομιζω καλες πολεις αμφοτερες...

Ανωνυμε

Δεν καταλαβαινω τοτε γιατι κουραστηκες να "εξωτερικευσεις" το σχολιο σου ...στο ιντερνετ!
Κανω οτι αισθανομαι, κι εσυ οτι νομιζεις, αν εχεις προβλημα απλως δεν το διαβαζεις, δεν στο εβαλε κανεις μπροστα στη μουρη!
Ακου να δεις ο ανθρωπος, μα λογαριασμο θα σου δωσω για τον χωρο αυτο?!!!

 
At Feb 26, 2007, 11:07:00 PM , Blogger ioannisk said...

Θα διαλέξω και εγώ το 2 ειδικά αν ζήσω ένα σεβαστό μέρος του στο 5.

Όχι μόνο δεν ήμουνα άπληστος αλλά έκανα και εκπτώσεις :)

 
At Feb 27, 2007, 8:24:00 AM , Anonymous Anonymous said...

logariasmo dineis mono ston euato sou agapite pneumologe... min tsanitzesai...alitheia exeis dei sto theatro to se filo stin mouri tou dialegmenou;
kali sinexeia stin eksoterikeusi ton sinaisthimaton sou euaisthite grafia tou diadiktiou...
den exo xrono gia allo sxolio...
ciao...

 
At Feb 27, 2007, 5:56:00 PM , Blogger Eleni63 said...

πολύ ενδιαφέρον!!!!!!!!!!!!!!

 
At Feb 27, 2007, 7:08:00 PM , Blogger IdentityCafe said...

IoannisK

:) To 2 mou fainetai einai dhmofiles! Alla 10 xronia sth zwh mas ekei pou ta xreiazomaste! :)

Irthe ki olas h periodos ekptwsewn!
ma giati?

Anwnyme

To sxolio sou htan emfanws KAKOPROAIRETO kai profanws den epiases katholou to sarkastiko nohma tou keimenou.
Oxi alla anwnyma sxolia!


Eleni63

Kalhmera sas :)

 
At Feb 28, 2007, 8:58:00 AM , Anonymous Anonymous said...

einai kakoproaireto to na les tin alitheia sou; autin egrapsa. tis skepseis mou. apla eimai drimis os anthropos.
oso gia to anonimo eimai: d, nina simone kai tora...

 
At Mar 5, 2007, 5:26:00 AM , Blogger IdentityCafe said...

γραφω πραγματα και μετα το μετανιωνω... δυστυχως ειναι μειονεκτημα η παρορομητικοτητα ενιοτε...

 
At Mar 24, 2007, 12:48:00 AM , Blogger Ηλιας....Just me! said...

giatre mou allos enas kainourios sthn bloggosfaira! Auto me t x-rays eimia polu periergos na to dw! Opws kai auto me ta parallhla universe... Alla giati na ta zhseis mexris enos shmeiou! Den tha htan kalutera na ta zhses mexri telous?

 
At Mar 24, 2007, 8:00:00 AM , Blogger IdentityCafe said...

Διαβολιακο καλως ηλθες!
Το σημειο αυτο ειναι το τελος, που μπορει να ερθει πριν απο το θανατο.
(ουτε εγω ξερω τι ειπα)
:)
Τις εικονες αυτες καποια στιγμη θα τις γυρισω ταινια που θα πατωσει. οταν γινει ελπιζω να μπορεσβ να σου δωσω μια κοπια να γελας!
Καλη αρχη! μπι ιν τατς

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home