I d e n t i t y C a f e

Identity Lost. 'The melancholy folklore of exile', an uncertain way to fight the arrogance of ignorance...

Monday, January 01, 2007

Βραδυνες περιπετειες

Τριτος μηνας στον πρωτο χρονο ειδικοτητας. Ακομα πολύ φρεσκος και ανησυχος στις εφημεριες, ενω παρουσιαζα τον εαυτο μου στους αλλους παντοτε αυτοκυριαρχημενο και σιγουρο για τις πραξεις μου, η καρδια μου και το μυαλο μου ηξεραν ποσο αβγαλτος ενιωθα ακομα. Το συναισθημα να κρεμεται καποιος από τα βαρια αγγλικα μου με την γνωστη ελληνικη προφορα και τη λευκη ποδια για βοηθεια, μου φαινοταν πολυ υπερβολικο για τις εμπειριες που ειχα!

Μεσα στα αγρια μεσανυχτα στο μικρο δωματιακι του νοσοκομειου, νυσταγμενος και ταλαιπωρημενος με μειωμενα αντανακλαστικα πηγαινω στο μπανιο αφου η ουροδοχος κυστη μου διαμαρτυρεται. Το beeper πιασμενο στο παντελονι μου χτυπαει ενοχλητικο και παραπονουμενο, με κατελαβε εξαπινης. Με αγαρμπη κινηση προσπαθωντας να φερω την οθονη του κοντα για να διακρινω τον αριθμο που με καλει, γλιστραει και προσγειωνεται με ένα υποκωφο μπλουμ στον πατο της τουαλετας με τον αλλοιωμενο ηχο από το ταλαιπωρο μηχανημα για ελαχιστα δευτερολεπτα να μου υπενθυμιζει ότι δεν ονειρευομαι!

Πρεπει να εγειρα το σωμα μου και να παγωσα πανω από την τουαλετα τουλαχιστον για ένα διλεπτο, εμενα μου φανηκε δυο χρονια! Ωσπου μηχανικα χωρις να σκεφτω πολύ σηκωνω μανικι, βουταω το χερι μου στην τουαλετα και γραπωνω με μισος το κουτι που αισθανομουν ότι με τιμωρουσε για κατι. Φυσικα ουτε νουμερο φαινοταν στην οθονη ουτε οποιαδηποτε άλλη λειτουργια εκτελουσε πλεον…

Ξεκιναω για το τηλεφωνικο κεντρο του νοσοκομειου, η υπαλληλος, νυσταγμενη κι αυτή με κοιταει με υφος ¨τι θελει αυτος τωρα¨. Ειπα την αληθεια.
¨Ξερετε; Εκει που ημουν στην τουαλετα, χμμ γλιστρυσε το beeper και επεσε στη λεκανη… και χμμ δεν δουλευει πια!¨
Το βλεμμα της αλλαξε εντος ελαχιστων στιγμων από αδιαφορια σε εκπληξη σε αηδια όταν της εδωσα πισω το μηχανημα, αλλα τελικα επιασα τα ματια της να γελουν αφου ενιωσε τον παραλογισμο της στιγμης.
¨Μην ανησυχεις! Συμβαινουν αυτά! (Ψεματα!). Παντως χωρις beeper δεν θα μεινεις! Ηδη θα σε ψαχνουν.¨





Καλη χρονια!

13 Comments:

At Jan 1, 2007, 5:55:00 PM , Anonymous Anonymous said...

Beeper,cell phone,phone,ti katara kai ayth!Exoyn gem;isei thn zwh maw anxos.

 
At Jan 1, 2007, 6:13:00 PM , Anonymous Anonymous said...

εγώ φαντάζομαι το θόρυβο που έκανε καθώς μακροβουτούσε στον "απόπατο".
χιχιχιχιι!!!
από beeper, μεταλλάχθηκε σε πλίτς!-er.
:P

καλή χρονιά πολυαγαπητό μπλογκόπαιδο με τα ωραία κείμενα!
να προσέχεις τον εαυτό σου εκεί στα ξένα.
κι όποιος θέλει να σε βρει, να είσαι σίγουρος ότι δεν τη γλυτώνεις!
:)
ευχάριστο και ασφαλές ταξίδι αύριο και καλή μας αντάμωση!

 
At Jan 1, 2007, 10:38:00 PM , Anonymous Anonymous said...

"Τριτος μηνας στον πρωτο χρονο ειδικοτητας."

θέλω κι εγωώωωω :(

πολύ γέλιο η φάση με το μπίπερ.. .. αλλά φαντάζομαι εκείνη τη στιγμή πως ένιωσες..
(μπορεί να ανοίξει η γη να με καταπιεί, πλίιιιιζ;)

καλή χρονιά!

 
At Jan 1, 2007, 10:56:00 PM , Blogger IdentityCafe said...

συκαλακι που να εισαι και φυση αγχωτικος τυπος, ολα στο πολλαπλασιο...

Πρινσεσα
χεχ, καλη χρονια σε σενα με τα πρασινα μπιζελακια σου
και σε ολους τους ωραιους βλογερς που κανουν τη ζωη πιο ενδιαφερουσα (μιλαμε ο κοσμος εξω ειναι τινγκα στα μπευκα, η βλογοπαρεα ειναι εγγυηση!)

ιοαννα μην βιαζεσαι!
Εδω εγω που τελειωνω σε μικρο διαστημα τα βλεπω ολα τα χρονια αυτα με μια γλυκια νοσταλγια...

 
At Jan 1, 2007, 11:48:00 PM , Blogger antvol said...

Αχ, τι μου θυμίζεις τώρα, το έχω πάθει και με κάτι πολυτιμότερο από το beeper σου, και μάλιστα σε τουαλέτα αεροπλάνου (!!!), άντε μετά να το μαζέψω, δυστυχώς δεν μπορώ να διηγηθώ την ιστορία εδώ, είναι και κάπως kinky, αρκούμαι να πω ότι ο σωστός άντρας ξέρει να ξεμπλέκει από τέτοιες ταλαιπωρίες, στις οποίες τον έχει καταδικάσει η ανατομία του κι ότι, στην προσωπική μου περίπτωση (όπως και στη δική σου άλλωστε), τέλος καλό όλα καλά ...

 
At Jan 2, 2007, 12:12:00 AM , Blogger alienlover said...

κι εγώ με νοσταλγία θα τα βλέπω, αλλά γίνεται να είμαι κι εγώ (σήμερα) στο πρώτο έτος ειδικοτητας; :ρ

 
At Jan 2, 2007, 2:48:00 PM , Anonymous Anonymous said...

ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ
Και επίτηδες να το έκανες...φαντάζομαι το ύφος της νοσοκόμας ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ

Σου εύχομαι γελαστή χρονιά με πολλές πολλές καλές ταινίες φυσικά.

 
At Jan 2, 2007, 8:26:00 PM , Blogger liliputaner said...

"Τριτος μηνας στον πρωτο χρονο ειδικοτητας."

Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω, αλλά έχεις ακόμα κάμποσο ε? :-)
Happy New Year! Και δεν θέλω γκρίνιες, είδες εγώ τι περνάω!!(χε,χε)

 
At Jan 2, 2007, 10:00:00 PM , Blogger Unique Fish said...

Μιά χαρά ξεκίνησε η χρονιά! Στον "απόπατο" όλες οι παρενοχλήσεις :)

Καλή χρονιά και καλό κουράγιο στα ξένα

 
At Jan 3, 2007, 6:16:00 AM , Blogger IdentityCafe said...

lipilutaner πιο πολυ με στενοχωρεις που εξελαβες την πρωτη προταση σε παροντα χρονο!
Δηλαδη αν εγραφα, μουτσος σε παπορι στις Ινδιες, θα σημαινε οτι αυτο συμβαινει τωρα και στελνω μηνυματα απο ηλεκτρονικη εκδοση του μορς? Απλως ετσι αρχισε η μικρη μου ιστορια γιατι συνεβη τοτε που αρχιζα ειδικοτητα!

Unique fish επισης! Ξανα, το ποστ δεν εχει σχεση με την πρωτοχρονια :):)

Antvol
Τα σεβη μου. Την ιστορια αυτη που λες ελπιζω να τη δουμε και γραπτως αλλα εσυ ξερεις και καθοριζεις,μην ακους κανενα!

 
At Jan 3, 2007, 6:19:00 AM , Blogger IdentityCafe said...

Λιβανα χρονια πολλα, καλη χρονια!

Ιωαννα να περνας οσο καλυτερα γινεται στο ομορφο Σ. Ολα εχουν την ωρα τους!

 
At Jan 3, 2007, 6:01:00 PM , Blogger liliputaner said...

Κατα αρχήν δεν θέλω στεναχώριες, μέρες που είναι! Ε τώρα-πάντα μιλάω από προσωπική εμπειρία- τι τρίτος μήνας στον πρώτο χρόνο ειδικότητας τι τρίτος μήνας στο τρίτο χρόνο ειδικότητας, το πήξιμο είναι ίδιο και οι ευθύνες πολύ περισσότερες (όχι αν είμαι λάθος να απολογηθώ ταπεινά)!Πάντως θα είχε πολύ πλάκα -με ένα laptop και τη βοήθεια ενός ασύρματου δικτύου-να μας γράφεις on line journal από το παπόρι :-)

 
At Jan 6, 2007, 5:23:00 PM , Blogger IdentityCafe said...

No worries daaarling!
Θα γινει κι αυτο! σε λιγα χρονια ολος ο πλανητης ασυρματος θα γινει!
Χαιρετισματα!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home