I d e n t i t y C a f e

Identity Lost. 'The melancholy folklore of exile', an uncertain way to fight the arrogance of ignorance...

Tuesday, May 06, 2008

Η μποτιλια


Η ιστορια της μποτιλιας εχει ως εξης.

Το δυο χιλιαδες τεσσερα σε μια απο τις επισκεψεις μου στο Πετς, ενας στενος φιλος, καλοκαρδος και φιλοτιμος, σε μια στιγμη ευαιξιας ανεβασε δυο μπουκαλια κρασιου απο την καβα, απο τις καλυτερες ποικιλιες της βορειοανατολικης ουγγαριας. Το ενα που ηταν cabernet franc Gal Tibor του 2002 μου διαμηνυσε να μην βιαστω να το ανοιξω, παρα μονο στο τελος της αμερικανικης περιπετειας μου. Μου ειπε, οτι στο εξαχρονο πανω της φυγης θα το εκτιμησω καλυτερα. Το αλλο ουτε που θυμαμαι αν το ηπια σε χαρα η σε λυπη. Αλλη μια χαμενη μνημη.

Ετσι λοιπον, πολλα μπουκαλια κρασιου αργοτερα, πιωμενα με φιλους και φελλους να συσσωρευονται στο μικρο σεντουκι συνεχισα να κραταω το κρασι του Gal Tibor ανεγγιχτο, μπορει ξεχασμενο, να σκονιζεται πανω στη βιβλιοθηκη περιμενοντας. Μεχρι κι ο Gal εμαθα απ' την Ανικο οτι σκοτωθηκε ξαφνικα στη Νοτια Αφρικη, σε αυτοκινητιστικο δυστυχημα, αλλο ενα σημειο αυθαιρεσιας και χαους της ζωης αυτης.

Ο Gal πεθανε αλλα η μποτιλια επεζησε υπερατλαντικου και ενδοηπειρωτικου ταξιδιου, μιζερια Μιζουριου, εμβολιμων μικρων χαρων, μετακομισεων, χωρισμου, αδιαφοριας, καταψυξης Μπαφαλου, κουφιων σχεσεων, περιστασιακων ενθουσιασμων και πολλων αλλων τινων.

Ωσπου εχθες, μετα απο μια ταινια απατη, ζωσμενοι απο ντροπη που καθησαμε ως τελους - ουτε να την αναφερω δεν τολμω - με τους δυο κοντινοτερους φιλους εδω, ανελπιστο στηριγμα σε μια κατα τα αλλα ανθρωπινη κινουμενη αμμο, μαζευτηκαμε κυριακη βραδυ σπιτι, πεινασμενοι για φαγητο και κουβεντα, να ετοιμασουμε κατι προχειρο. Αργα το βραδυ, πλεον τιποτε ανοικτο, θελαμε κι οι τρεις να πιουμε κρασι, και να που η τελευταια μποτιλια απο τ’αμπελια του Eger, βρισκει επιτελους την ευκαιρια ν΄αναπνευσει.
Ο Λ. κι η Ε. - εξηγωντας τους την ιστορια - δεν θελανε ν’ ανοιξουμε το μπουκαλι ετσι προχειρα, χωρις προετοιμασια, χωρις ειδικη περισταση.

Μα, τους λεω, ηρθε η ωρα! Δεν το βλεπετε?


12 Comments:

At May 6, 2008, 7:35:00 AM , Blogger IdentityCafe said...

Ακριβως το ιδιο πολυταξιδεμενο μπουκαλι...

 
At May 6, 2008, 11:35:00 AM , Blogger gerasimos said...

Ωραία διήγηση. Ελπίζω και το κρασί να φάνηκε αντάξιό της και των... προσδοκιών σου/σας. :-)

 
At May 6, 2008, 12:50:00 PM , Anonymous Anonymous said...

otan grafeis m afto ton tropo den xerw an se zilevw i an s agapaw, i an se zilevw epeidi grafeis etsi poy na s agapaw ...(xaos eh?)
filoybes aderfaki:))))

 
At May 6, 2008, 3:47:00 PM , Blogger IdentityCafe said...

Γερασιμε,

Καποια στιγμη συντομα ελπιζω ν' ανοιξουμε παρεα ενα τετοιο κρασι :)
Cheers!

Ολυφ
:):):):):):):)
Πολυ μ αρεσε αυτο! Αμα ειναι ετσι, να κανω προσπαθεια να γραφω συχνοτερα οπως λες! Ελα ομως που τις περισσοτερες φορες δεν καθοριζεται απο εμενα! :):) Lool!

Σ ευχαριστω πολυ Ο, φιλοφρονηση που σπαει κοκαλα, μ' εστειλες...

 
At May 6, 2008, 8:33:00 PM , Anonymous Anonymous said...

Πριν λίγες μέρες άνοιξα ένα Brunello di montalcino 1996.Όπως και το δικό σου έκανε τον γύρο της Ευρώπης,το κρατούσα για μια εξαιρετική περίπτωση που δεν ήρθε πότε.
Έπέζησε ακόμα και την κυριακή του Πάσχα ώσπου την περασμένη κυριακή το άνοιξα και το ήπιαμε στο σπίτι.
Μετά σε κάποια παρόρμηση της στιγμής σκέφτηκα να κρατήσω το άδειο μπουκάλι.Το μετάνοιωσα..το πεταξα στα σκουπίδια.

 
At May 6, 2008, 11:11:00 PM , Blogger IdentityCafe said...

Συκαλακι

Καλα εκανες! Αυτες οι υποτιθεμενες μελλοντικες εξαιρετικες περιστασεις...Bullshit! Καλα εκανες και το'πιες! Καλα εκανες και πεταξες και το μπουκαλι! Κι εγω εναντια στην νοοτροπια ρακοσυλλεκτη ειμαι :) Φιλια

 
At May 7, 2008, 9:52:00 PM , Blogger gerasimos said...

Aυτό με τις υποτιθέμενες εξαιρετικές μελλοντικές περιστάσεις μου θύμισε κάτι που είχε πει ο Τζον Λέννον νομίζω, ότι ζωή είναι αυτό που μας συμβαίνει όσο εμείς καταστρώνουμε προσκετικά σχέδια για το μέλλον. Έτσι νομίζω και με τα καλά κρασιά και το άνοιγμά τους: no better time than now!

 
At May 8, 2008, 1:12:00 PM , Blogger Odysseas said...

Μου θύμισες το μοναδικό μπουκάλι που έχω ακόμη από την πρώτη μου περιήγηση στη Napa/California πριν 5-6 χρόνια. Για να μην πω για αυτά που έφερα από τη Γαλλία πρόπερσι!

PS1: O mamapatrida δεν υπάρχει πια!
PS2: (στο προηγούμενο ποστ) το τρίτο δεκαήμερο του Ιουλίου δυστυχώς (ή ευτυχώς!) θα βρίσκομαι πολύ μακριά από την Ελλάδα!

 
At May 8, 2008, 2:04:00 PM , Anonymous Anonymous said...

Τα μαραμενα συκα εχουν γουστο.Το brunello di montalcino ειναι απο τα καλλυτερα κρασια...Εχω και εγω ενα καβα,αν και οσες φορες ανοιξα κρασι special δεν μπορω να πω οτι απογειωθηκα.Μαλλον για να "ωριμασει" ενα καλο κρασι χρειαζονται και οι συνθηκες...ή η καλη παρεα.Τα καλυτερα alcool που εχω πιει δεν θυμαμαι πως τα ελεγαν αλλα θυμαμαι με ποιον τα καταναλωσα...
Καθυστερεις την επιστροφη σου Θανουλη ή μου φαινεται?Αν φτωχικη την βρεις δεν σε γελασε η Ιθακη...
Φιλια και μην ανακοπτεις την ευχαριστηση μας να σε διαβαζουμε.

pharmacist

 
At May 8, 2008, 6:10:00 PM , Blogger IdentityCafe said...

Γερασιμε, αυτη η ταση του ανθρωπου να αναμενει το ξεχωριστο, το "σημαδι" ν' αποφασισει για κατι, ειναι ισως απο τις χαρακτηριστικες παγιδες στις οποιες πεφτουμε πολλες φορες...

Οδυ
Αντε, επιτελους, ακομα δεν καταλαβα γιατι το εκανες αυτο εξαρχης, αλλα τωρα που τελειωσε δεν εχεις αλλες βλακωδεις υποχρεωσεις. Δεν μου κανει εντυπωση που θα ταξιδευεις...

Τακη
Ετσι ακριβως ειναι, η παρεα κανει το κρασι και οχι το αντιθετο :)
Δεν καθυστερω. 8 ιουλιου θα ειμαι ευρωπη. Απλως χρωσταω ενα ταξιδι, εξαλλου δεν υπαρχει βιασυνη πια!Τερμα οι αγχωτικες ολιγοημερες επιστροφες, με τη μανια να τα προλαβω ολα...θα εχουμε ολο το χρονο φιλε μου!
Καλα τα λες...
Σε φιλω!

 
At May 9, 2008, 2:55:00 AM , Anonymous Anonymous said...

Off topic:
Έχετε πρόσκληση...

 
At May 9, 2008, 4:17:00 AM , Blogger IdentityCafe said...

Aerosol!!!

Ακου να δεις που το σκεφτομουν αυτο!!! Το ειδα στο μπλογκ του Αλεξη Σταματη και μου αρεσε πολυ ως ιδεα! Μετα μπηκα και στο ιστολογιο που εχει ολα τα ιδιογραφα κειμενα και μου αρεσε ακομα περισσοτερο!!!
Σ ευχαριστω για την προσκληση! Σκεφτομουν να το κανω ετσι κι αλλιως αλλα τωρα ακομα καλυτερα :) :)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home