I d e n t i t y C a f e

Identity Lost. 'The melancholy folklore of exile', an uncertain way to fight the arrogance of ignorance...

Friday, May 02, 2008

Αναμονη




Το ιστολογιο βρισκεται σε σταση αναμονης. Ειναι οπως οταν περιμενεις κατι για πολυ καιρο κι οταν τελικα φτανει η ωρα, η υπομονετικοτητα ειναι αντιστροφως αναλογη του χρονου που απομενει.
Φυσικα αυτο συνοδευεται απο την απαραιτητη παραλυση. Η αισθηση του παρατηρητη μεγεθυνεται μαζι με την αδιαφορια για τον περιγυρο. Εν ολιγοις, δεν περιμενω την ωρα πλεον να μετακομισω. Κοιταω το ρολοι μου, χτυπαω τα δαχτυλα στο τραπεζι, παιρνω βαθιες ανασες. Ακομα δυο μηνες...

Τελικα, αθελητα (ας οψεται η αεροπορικη εταιρια που θα με πηγαινε Hong Kong, η οποια χρεοκοπησε - "τα λεφτα μας πισω" -) θα κρατησω την υποσχεση που ειχα δωσει στον εαυτο μου πριν εξι χρονια, να βρισκομαι πισω μονιμα στην Ευρωπη πριν κλεισω τα τριαντα δυο...

Εως τις αρχες ιουλιου, αναμενοντας μια νεα πορεια, το ιστολογιο φαινεται πως θα λειτουργει αραιοτερα, μιας κι η διαθεση "να τα μαζευουμε..." δεν ειναι ιδιαιτερως δημιουργικη!

Σε αναμονη λοιπον αλλαγης και εμπνευσης...

8 Comments:

At May 2, 2008, 4:52:00 AM , Blogger paperflowers said...

Έπρεπε να μου θυμίσεις πάλι ότι σου ρίχνω τουλάχιστον δύο ολόκληρα χρόνια...????

Μικρέ!
:-Ρ

 
At May 2, 2008, 10:03:00 AM , Blogger philos said...

Μου άρεσε που είπες μόνιμα στην Ευρώπη και όχι στην Ελλάδα!
;)
Σου εύχομαι να πάνε όλα ευνοϊκά!

 
At May 2, 2008, 7:12:00 PM , Blogger IdentityCafe said...

E, paper οι ηλικιες εχουν μικρη σημασια :) οσο νιωθεις εισαι :), βεβαια θα προτιμουσα απο τα 26 στα 32 να ημουν αλλου, αλλα οπως λεει και φιλος, το 'εαν' ειναι οτι πιο αχρηστο ερωτημα υπαρχει...

Philos, μα θεωρω την ευρωπη σπιτι μου, το "πισω" για μενα δεν σημαινει ελλαδα περισσοτερο απο αλλου στην ηπειρο... Σ ευχαριστω, ελπιζω κι εγω!

 
At May 2, 2008, 7:38:00 PM , Blogger celsius33 said...

όταν έρθεις με το καλό να πιούμε έναν καφέ :)

 
At May 3, 2008, 7:01:00 PM , Blogger IdentityCafe said...

Κελσιε θα χαιρομουν ιδιαιτερως!!!

Μετα απο μια δοση road trip στην ακτογραμμη του ειρηνικου απο νοτο στο βορρα, ουγγαριας (πατριδααα!lol!) και ισραηλ(υποσχεση σε φιλους που επιτελους θα πραγματοποιηθει) θα ειμαι στην ελλαδα το τριτο δεκαημερο ιουλιου... ελπιζω να σε πετυχω μιας κι εσυ μαλλον θα αλωνιζεις!

 
At May 5, 2008, 4:57:00 PM , Anonymous Anonymous said...

Καλή επιστροφή στην γρια Ευρώπη.
Ελπίζω(για το καλό σου φυσικά) να αποκλείσεις την Ελλάδα.Μετά από τόσο κεντροευρωπαϊκό και αγγλοσαξωνικό αέρα βλέπω δύσκολη την προσαρμογή σου εδώ.
Αλλά κακώς σταματάς το γράψιμο(θα ήταν πολυ πιο ενδιαφέρον τώρα νομίζω)
Την καλησπέρα μου

 
At May 6, 2008, 1:42:00 AM , Blogger καλημέρα said...

Άσε το κύμα να σε πάει, ξέρω ότι ακούγεται χαζο- θεωρητικο-ρομαντικό αλλά όποτε έπαιξα με τα παιχνίδια που σκάρωνε η ζωή ενώ εγώ έκανα άλλα σχέδια, ποτέ σε κακό δε μου βγήκε- άσε που τις περισσότερες φορές αλλού νόμιζα ότι πήγαινα κι αλλού βρισκόμουν μετά, και -να πάρει- πάντα καλύτερα απ΄'ο,τι φανταζόμουν

Καλή συνέχεια-καλό δρόμο

 
At May 6, 2008, 7:40:00 AM , Blogger IdentityCafe said...

Συκαλακι, επιστροφη λοιπον στα ευρωπαικα εδαφη... Πλεον ο επομενος προορισμος θα ειναι αυστηρα επιλεγμενος...κομενες οι παρεμβολες...
Δεν σταματαω, απλως η αναμονη εναντιωνεται στην καταγραφη...Οταν εχω κατι στο μυαλο μου, το γραφω! Φιλια πολλα!

Αναστασια
χρονια πολλα για τη γιορτη σου κι ολας, αν και πλεον δεν θυμαμαι παρα ελαχιστες γιορτες κι αυτες απο σποντα! το κυμα με παει ως σ'ενα βαθμο, πλεον θελω να ειμαι στη σανιδα πανω στο κυμα! :) lool

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home