I d e n t i t y C a f e

Identity Lost. 'The melancholy folklore of exile', an uncertain way to fight the arrogance of ignorance...

Sunday, April 22, 2007

So this is...


Μεσα σε δυο μερες το Μπαφαλο αλλαξε εντυπωσιακα. Απο τη μιζερια του γκριζου παγωμενου χειμωνα πεσαμε με τα μουτρα στην ανοιξη. Ηταν στιγμες φετος που μετα απο 4 μηνες με χιονια και πολικο ψυχος κατανοησα και συμμεριστηκα πληρως τα υψηλα ποσοστα αυτοκτονιας των βορειων χωρων. Πως ολα ομως ξεχνιουνται αυτοστιγμη οταν βγαινεις εξω και συναντας περιπου το συνολο του πληθυσμου της πολης να κανει βολτες και βεβαιως αμεσως τα διαφορα μανουλια (ευκαιρια να χρησιμοποιησω την αγαπημενη μου λεξη απο τον Αντβολ) να κυκλοφορουν με ελαχιστα ρουχα που να καλυπτουν λιγοτερο απο το 30% του σωματος τους και να επικρατει ενα πανδαιμονιο. Η απολυτη μεταμορφωση, λες και μετακομισα απο τη μια μερα στην αλλη σε αλλο τοπο. Σας το λεω διοτι εσεις αγαπητοι μου που ζειτε στην Ελλαδα αυτα τα εχετε δεδομενα!!!

Στο καφε καθομαι επιτελους εξω στις μεταλλικες καρεκλιτσες κι οταν για ενα διαστημα μετακινουμαι διπλα στο δισκαδικο ακουω μουσικη που μου αρεσει. Τι ειναι? Indie electro μουσικη απο το συγκροτημα Junior Boys. Μου δινει παθιασμενα πληροφοριες ο τυπος που μοιαζει με τον Jack Black απο το High Fidelity και κολαω στο γεγονος οτι καταγονται απο το Χαμιλτον του Καναδα που βρισκεται 4ο λεπτα απο εδω, στο ενδιαμεσο σχεδον της διαδρομης με το Τοροντο. Aγοραζω το αλμπουμ
So this is goodbye που ειναι απλως εξοχο.

Μου αρεσουν αυτα τα τυχαια συναπαντηματα μιας και σε 10 μερες θα πεταξω απο το Χαμιλτον για ενα ταξιδι αστραπη στην αγαπημενη Ουγγαρια και θα ηθελα να εχω και το καταλληλο σαουντρακ μαζι. Πρωτη μαιου μια αγγλικη εταιρια χαμηλου κοστους ξεκιναει πτησεις απο το Χαμιλτον του Καναδα στην Ιρλανδια-Σκωτια-Αγγλια (φυσικα διοτι οι φοροι αεροδρομιου ειναι πολυ φθηνοτεροι στο Χαμιλτον σε σχεση με το κολοσσιαιο αεροδρομιο στο Τοροντο) και ειπα να εγκαινιασω τις πτησεις μιας και το ποσο ειναι ασημαντο. 300 δολλαρια, 220 ευρω πηγαινε-ελα με τους φορους, υπερατλαντικη πτηση. Απιστευτο. Απο εκει, με αλλη εταιρια χαμηλου κοστους πεταω κυριος για την ομορφη Βουδαπεστη οπου θα με υποδεχτουν με τιμες αρχηγου κρατους, μπαντες του δημου με ταρατατζουμ να παιανιζουν και καλιγραμμες κοπελες να κανουν ακροβατικα. Με τρελαινει καθε φορα ποσο ευπροσδεκτος νιωθω εκει.


Το αλλο εξαισιο της υποθεσης ειναι το ακολουθο. Μεσω του ιστολογιου αυτου ειχα την τυχη να επικοινωνησω με καταπληκτικους και πολυταλαντους ανθρωπους που χωρις το ιντερνετ νομιζω θα ηταν αδυνατο για μενα που βρισκομαι στην αλλη ακρη του πλανητη να ερθω σε επαφη με τοσο αξιολογο κοσμο με παρομοια ενδιαφεροντα... Τις λιγες ωρες που θα ειμαι στην Αγγλια συμπιπτει ολως τυχαιως αλλα για ιερο σκοπο να βρισκεται ενας φιλος για μικρο διαστημα κι αυτος στο Λονδινο τον οποιο αισθανομαι δικο μου ανθρωπο απο την ως τωρα επαφη μας κι ας μην εχουμε ειδωθει απο κοντα. Το γεγονος οτι εχουν εκμηδενιστει οι αποστασεις και τα συνορα ειναι ενας απο τους λογους που με κανει να αδιαφορω ολο και περισσοτερο για εθνικες ταυτοτητες και τοπικους προσδιορισμους. Πατριδα ειναι ο κοσμος (και δεν εχω καμια σχεση με τους χιπιδες). Τελεια. Και παυλα _


Καλοκαιρια με προσωπο παντζαρι απο τον ηλιο αλλα χαμογελαστο, προχθεσινο καταπληκτικο πολυεθνικο παρτυ που με κανει να αισθανομαι ποσο κοντα ειμαστε ολοι οι ανθρωποι, γελοιωδως φθηνα αεροπορικα εισητηρια, και αναπαντεχες ιν-τρανζιτ συναντησεις στην ευρωπη με τελικο προορισμο το αγαπημενο Pécs ειναι νομιζω μια καλη ευκαιρια να αναστειλει το identitycafe τις οποιες γκρινιες και μεμψιμοιριες για παρατεταμενο διαστημα. Θα ακολουθησουν αισιοδοξα ποστ οπως αρμοζουν στις περιστασεις!


14 Comments:

At Apr 22, 2007, 11:11:00 PM , Blogger Μαρω_Κ said...

Παιδί μου σταμάτα να ταξιδεύεις.
Κουράστηκα να σε παρακολουθώ στον γύρω του κόσμου.
Τον ακάθιστο έχεις.
Ολα αυτά τα λέω τώρα επειδή σκάω από την ζήλια μου.
Να πας.
Και στην Αγγλία και στην Ουγγαρία κι οπου αλλού θες.

Ματς μουτς

 
At Apr 22, 2007, 11:15:00 PM , Blogger liliputaner said...

Καλές πτήσεις και ακόμα καλύτερες περιηγήσεις!!!Εγώ σε καταλαβαίνω απόλυτα, προχθές γύρισα από Αυστρία. Πολλά φιλάκιa :-)

 
At Apr 22, 2007, 11:23:00 PM , Anonymous Anonymous said...

Πανέμορφη αυτή η αίσθηση που δίνει η άνοιξη που έρχεται! Τέτοια εποχή πάντα ήθελα να μη γυρίσω σπίτι καθόλου, αλλά να τριγυρνώ στους δρόμους και να κοιτάζω απλώς του ανθρώπους...

Πατρίδα μας τελικά, πιστεύω πως είναι οι άνθρωποι που γνωρίσαμε και χάθηκαν, τα λόγια που ανταλλάξαμε, οι τόποι από που περάσαμε και σταθήκαμε έστω για λίγο. Όλα αυτά που κουβαλάμε μαζί μας ακόμα κι αν τα έχουμε αφήσει πίσω...

Αυτά είναι τελικά που μετρούν!

Να'σαι καλά, καλό σου ταξίδι και καλή συλλογή εικόνων και εμπειριών! :)

 
At Apr 22, 2007, 11:37:00 PM , Blogger IdentityCafe said...

Μαρω!

Τον ακαθιστο!!! χαχαχ πολυ μου αρεσε αυτο!
Ε, αφου σχεδον μου "χαριζουν" εισητηριο να μην παω?
Εξαλλου εχω να τριγυρισω στους πλακοστρωτους δρομους του Πετς απο τον Σεπτεμβρη και μου λειπει παρα πολυ.
Ανταποδιδω τα ματς μουτς!


Λιλιπουτανερ!

Σ ευχαριστω!
Χαθηκες βρε παιδι μου!
νομισα οτι κατεβασες ρολα!
Χαιρομαι που εισαι καλα και ταξιδευεις! Φιλια!

I doda vinkeln!

εξαιρετικο το τελευταιο σου ποστ.
Ε, ναι σπιτι δεν μενω παρα ελαχιστα πλεον...
και φυσικα συμφωνω απολυτα με αυτο που περιγραφεις ως πατριδα...
Σ ευχαριστω, να εισαι καλα κι εσυ εκει στο βορρα!

 
At Apr 23, 2007, 12:55:00 PM , Anonymous Anonymous said...

asxeto comment kai egw...how nice u ve been in berlinarle!!!...thimithika enan filo mou emathe ellinika apo tous goneis mono kai elege -to xruso arkoudi-

ksesikwtiki i gucha san tainia, e? ante na doume pote tha pame kiolas :)

 
At Apr 23, 2007, 3:35:00 PM , Blogger Μεγαλοκοπέλα said...

Ευκαιρία να ξανακούσω το In The Morning. Καλοτάξιδος.

 
At Apr 23, 2007, 4:06:00 PM , Blogger IdentityCafe said...

trol

Επειδη το χρυσο αρκουδι μου αρεσει παρα πολυ, μου το κολησες τωρα και θα το λεω για καιρο σε ασχετες περιστασεις...

Η Gucha ισως η πιο ξεσηκωτικη ταινια της χρονια, μπορει και παραπερα...
Η ιστορια απλη και linear, ομως εμενα μου αρεσε πολυ πολυ.

Μεγαλοκοπελα!
Καλως ηλθες στην μπλογκοπαρεα!
wow! ξερεις τους τζουνιορ μποις! Εγω που νομιζα οτι ειναι κουλερ λοκαλ, αλλα βλεπω και στη Βικι τουες εχει κλπ...
Σ ευχαριστω για τις ευχες!

Καλημερες!

 
At Apr 23, 2007, 6:56:00 PM , Blogger gerasimos said...

Καλό ταξίδι εύχομαι, να τα περάσεις όμορφα. Και συμφωνώ ότι η καλή διάθεση επιβάλλεται και είναι μεταδοτική.

 
At Apr 23, 2007, 9:46:00 PM , Blogger mamapatrida said...

Καλό σου ταξίδι!
Εδώ στο Michigan πάντως τα κοριτσάκια δεν καλύπτανε ούτε το 30% του σώματος με την καλοκαιρία! :)
Επιστρέφω κι εγώ σε λίγες μέρες στην Ελλάδα και το επόμενο μεγάλο βήμα είναι να υπηρετήσω τον ένδοξο ελληνικό στρατό, οπότε άνοιξα καινούριο μαγαζί και σας περιμένω να διαβάζετε τις εμπειρίες μου!

ΥΓ: Ναι, ο πρώην Οδυσσέας είμαι!

 
At Apr 24, 2007, 3:26:00 AM , Blogger IdentityCafe said...

Γερασιμε σ ευχαριστω πολυ!
Εισαι πολυ καλος.
Μεχρι την αναχωρηση θ ακολουθησουν κι αλλα παρεπομενα...


Οδυσσεα!!!
Μηπως να βρεθουμε αγαπητε?
Ποτε γυρνας πισω?
Πολυ ωραιο το μαμα πατριδα!!!
Φιλια φιλια!

 
At Apr 24, 2007, 3:30:00 AM , Blogger IdentityCafe said...

Χρονια Πολλα καλο μου Τζωρτζινακι
και αγαπητε φιλε Georgie εκει στην αγρια δυση!

 
At Apr 24, 2007, 4:25:00 AM , Anonymous Anonymous said...

Enjoy your trip. I hope it brings you much excitement. Can't wait to read about it here...

 
At Apr 24, 2007, 4:35:00 PM , Blogger IdentityCafe said...

ekaterina

You see? I was troubled by the fact that you told me my posts are drenched in negativism... :)
Sunshine is a bit helpful :)
Thanks for the wishes...take care!

 
At Apr 24, 2007, 5:21:00 PM , Blogger mamapatrida said...

Άσε, έμεινα 2 βδομάδες και καλά-καλά δεν πρόλαβα να δω τον κόσμο εδώ. Φεύγω απόψε, δυστυχώς δεν προλαβαίνουμε!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home