I d e n t i t y C a f e

Identity Lost. 'The melancholy folklore of exile', an uncertain way to fight the arrogance of ignorance...

Saturday, April 28, 2007

Ενσταντανε, η συνεχεια...

Πλεον στην ευρυχωρη τσεπη του απαραιτητου ανοιξιατικου τζακετ εχω μια καινουρια παρεα που πιστα με ακολουθει στις γυρες μου...Επειδη προεξεχει λιγο απο τη μεγαλη τσεπη, οι φιλοι μου με πειραζουν και γελανε με τις ιδιοτροπιες μου, "τι εγινε, τωρα βγαινεις εξω με βιβλια στις τσεπες"?
Απλως ο ενθουσιασμος μου με τα βιβλια του Μπολανιο ειναι τετοιος που τελικα πιανω τον εαυτο μου να θελει να περναει ωρες στο καφε της γειτονιας στο στασιδι διπλα στο μεγαλο τζαμι και να διαβαζει... Εχθες φτανοντας στο τελος ενος κεφαλαιου απο το Distant Star ενιωσα τετοια αγαλλιαση που πηγα παλι πισω στην αρχη και το ξαναδιαβασα, και μετα παλι. Η ωρα περασε, οι φιλοι μου με φωναξαν στην παρεα τους, κατεληξε το βιβλιο να με συντροφευει στα στεκια μας και να μου μιλαει μεσα στην εκκωφαντικη οχλαγωγη και ανοησια σαν φιλος παλιος ολο το βραδυ...Ειναι συγγραφεις που ταιριαζουν τοσο στην ψυχοσυνθεση μερικων ανθρωπων που δεν μπορεις παρα να αισθανεσαι ευγνωμοσυνη για τ' οτι παιδευτηκαν να αποτυπωσουν αυτα που σκεφτονται και ονειρευονται.


Πριν απο λιγες μερες σε ομορφο βιβλιοπωλειο του Μπαφαλο, εψαχνα να αγορασω τα υπολοιπα βιβλια του Μπολανιο. Πιανω κουβεντα με τον βιβλιοπωλη που με ψυχαγωγει με τις γνωσεις του και αποτελει το αντιθετο του τυπικου αμερικανου με τα στερεοτυπα που κουβαλαμε στο μυαλο μας... Καποια στιγμη το παει αλλου η κουβεντα και τον ρωταω αν εχει τους "Τεσσερις τοιχους" του Βαγγελη Χατζηγιαννιδη, και μου απανταει θετικα, βγαζοντας το απο το ραφι εμπρος μου! Η παγκοσμιοποιηση στο μεγαλειο της.

Ενα απο τα λιγα γλυκα βραδια των ημερων, αφησα το αυτοκινητο και περπατησα στη γειτονια. Δυο καλοι μου φιλοι με καλεσαν για φαγητο και η αποσταση ηταν ιδανικη για βολτα. Εδω σχεδον ολοι διαθετουν παρκινγκ ακριβως διπλα στο σπιτι τους, η απλα χωρου ισως ειναι σημα κατατεθεν της ηπειρου αυτης. Απαγορευτικα βεβαιως υπαρχουν παντου τα οποια εφαρμοζονται πληρως και χωρις εξαιρεσεις. Βλεποντας την ταμπελα αυτη ομως, ξεσπασα σε γελια! Η αληθεια ειναι οτι μου ηρθε να περασω με κατσαβιδι την επομενη φορα και να την βουτηξω...Don't even think...!

Κανενα σχολιο. Και δεν ειναι φωτομονταζ. Σε κεντρικη πλατεια στο Μπαφαλο, εμπρος απο το δημαρχειο, αντικριζω σε περιοπτη θεση να ανεμιζει η ελληνικη σημαια!
Ααααααα, ετριβα τα ματια μου, ειπα "παει, το εχασα"!
Αναγκαστηκα να ρωτησω μεσα στο δημαρχειο, "γιατι εχετε την ελληνικη σημαια εξω?!!!", μου απαντησαν οτι ειχαν καποια γιορτη και ως ενδειξη φιλιας υψωνουν τη σημαια.
Σκεφτομαι ποσο αδικοι ειμαστε με τους αμερικανους τοσες φορες...


Η Φιλαρμονικη Ορχηστρα του Μπαφαλο ειναι απο τα καμαρια της πολης (ε, δεν εχει πολλα!). Στεγαζονται σε ενα καταπληκτικο μινιμαλιστικο μεγαρο μουσικης, το Kleinhans Music Hall που σχεδιαστηκε απο τους φιλανδους αρχιτεκτονες Eero & Eliel Saarinen το 1938 παρακαλω!!! Φυσικα εχει ανακαινιστει, αλλα παντοτε εντυπωσιαζομαι με κτιρια που μου φαινονται τοσο μοντερνα παροτι ειναι χτισμενα εδω και 70 σχεδον χρονια!!!



Συχναζουμε με τετοιους ρυθμους στο Soundlab που θεωρησα οτι του αξιζει μια σκοτεινη φωτογραφια, το βραδυ του Shock & Awe. Ισως οι πιο ενδιαφερουσες φιγουρες της πολης συχναζουν εδω, πολλες φορες αξιζει να παει κανεις μονο για το χαζι...

Καλο Σαββατοκυριακο!

11 Comments:

At Apr 29, 2007, 10:24:00 AM , Blogger mamapatrida said...

Ελληνικές σημαίες είχε αρκετές και εκεί που έμενα εγώ, η μία μάλιστα σχεδόν σε μόνιμη βάση έξω από μεγάλο ξενοδοχείο και η άλλη δίπλα σε... άγαλμα του Υψηλάντη!!!

Όσο για το πάρκινγκ, εμείς είχαμε ταμπέλα (την έχω φέρει μαζί μου): Parking for Greeks only, all others will be towed! :)

Από τη μαμά πατρίδα... καλημέρα σας!

 
At Apr 29, 2007, 6:22:00 PM , Blogger IdentityCafe said...

χαχαχα πολυ καλο! δεν εχουμε το θεο μας τελικα...
Καλημερα οδυ, να εισαι καλα αγαπητε!

 
At Apr 29, 2007, 6:24:00 PM , Blogger IdentityCafe said...

"Οι 13 ημέρες που συγκλόνισαν την Ουγγαρία
Ενδιαφέροντα μυθιστορήματα με θέμα την εξέγερση των Ούγγρων το 1956"

αρθρο στην Καθημερινη της Κυριακης

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_civ_1_29/04/2007_225028

Πως στο καλο βαζει κανεις λινκ στα σχολια?

 
At Apr 29, 2007, 7:06:00 PM , Blogger Μαρω_Κ said...

Kαλησπέρα,

Με πρόλαβες με το link.
Διαβαζα το μεσημέρι την Καθημερινή και μόλις είδα το άρθρο σε σκέφτηκα.
Την πρωτομαγιά είναι η τελκή απόφαση για τον αν ο Χατζηγιαννίδης θα κερδίσει το βραβειο.
Το ελπίζω.

Απογευματινά φιλιά!!!!!!!!!

 
At Apr 30, 2007, 1:14:00 AM , Anonymous Anonymous said...

Αγαπητέ Ίντι δεν ξέρω για τους άλλους αλλά δεν έχω στερεότυπα και ειδικά για τους Αμερικανούς.Μερικά από τα πιο κούλτα άτομα που ξέρω είναι Αμερικανοί και Γερμανοί.Ίσως να έτυχε ,αλλά είναι πάρα πολλά για να πω ότι είναι σύμπτωση.

 
At Apr 30, 2007, 12:29:00 PM , Blogger zero said...

Πραγματι τα βιβλια εχουν αυτη την ικανοτητα,
να μας κανουν να κολλαμε μαζι τους.

ζερο.

 
At Apr 30, 2007, 8:50:00 PM , Blogger neutrino said...

για λινκς, κατατοπιστικοτατος ο μικυς:εδω (το εβαλα και σε λινκ για να σε κομπλαρω χεχε).
σε θυμηθηκα αυτες τις μερες τοσες φορες που καθε μερα επρεπε να κανω και απο ενα comment.
ειδα berlinale in athens (οχι και το μεγαλειο του βερολινου, αλλα κατι ψιχουλα ειδα κι εγω) -- διαβαζω Μπολανιο -εχω παθει! -- ειδα χτες μια εκθεση ενος Ουγγρου φωτογραφου ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟΥ του André Kertész. -- Και ειδα ενα κι ενα αφιερωμα σε συγχρονα σλοβακικα aniamted films (συμπαθητικα ηταν).
καλα με εχεις σημαδεψει μιλαμε χεχεχε

 
At Apr 30, 2007, 10:39:00 PM , Anonymous Anonymous said...

Neutrino!!! prosoxh, sou anagnorizw proxwrhmena symptomata anhsyxhtikhs epirohs, slow down, se blepw na trexeis se iapwnikes taineies belgikwn festival diabazwntas portorikanous syggrafeis sto dialeima portogalezikou baletou!!! krouw ton kodwna! Tha mas katastrepseis identity....

 
At May 1, 2007, 4:02:00 AM , Blogger neutrino said...

neurona
το χειροτερο απο ολα eiναι οτι ολα αυτα δεν τα κανω λογω της επιρροης του IC.. θα τα εκανα ουτως η αλλως απο μονη μου, απλα πλεον γνωριζω οτι καποιος (ο καφες) θα τα εκτιμησει ("oh god, there are more than one of those weirdos out there!!") ;))))

 
At May 1, 2007, 8:10:00 AM , Blogger IdentityCafe said...

Mαρω!

Καλημερα dear!
Ναι! Κι εγω!
Για να δουμε! Εχει ενδιαφερον!
Φιλια!

Συκαλακι!

Σαφως! Παντως αναφερομουν πως ακομα και μετα απο 5 χρονια εδω οσο και ν ανοιξει το μυαλο, πολλα στερεοτυπα τα ξεφορτωνεται δυσκολα ο ανθρωπος...

Ζερο!
Ο Μπολανιο γραφει μοναδικα.
Ηταν ιδιοφυια ο ανθρωπος...

Νετρινα!

Θενκ γιου!
Θα το μελετησω!
χαχαχ χαιρομαι που με θυμασαι, παντως για να ισορροπησουμε κι εγω σκεφτηκα την ατομικη σου υπαρξη μετα που ειδα το Les amants Reguliers το Σαββατο...
Πολυ σινεφιλ ταινια, να εχει υπομονη κανεις, αλλα ειχε κατι μαγικες στιγμες...

Καλα! Κι εγω τα εχω δει με τον R.B.
Καταβροχθιζω το 3ο βιβλιο του σε ενα μηνα, το Savage Detectives το οποιο μα το Δια ειναι Α Ρ Ι Σ Τ Ο Υ Ρ Γ Η Μ Α... Παρτο απο το αμαζον στα αγγλικα...
Ναι, θα ηθελα να τον δω τον Κερτες. Μπραβο αγαπητη! :)
Απο Τεταρτη θα παρω τη δοση μου απο την αγαπημενη μου Ουγγαρια!

Νευρονα!
Η Νετρινα ειναι πολυ προχωρημενη...σιγα μην περιμενε απο την αφεντια μας...
Φιλαρα, παρεα επρεπε να παμε στην "πατριδα"!


Και ακριβως αυτο που λες Νετρινα, ειναι καλο να ξερεις οτι υπαρχουν ανθρωποι με τους οποιους συμπιπτουν τα γουστα σου :)


Φιλια, σε λιγες ωρες αναχωρω για Ευρωπη...Τα λεμε απο την χωρα των Μαγυαρων...

 
At May 5, 2007, 4:50:00 PM , Anonymous Anonymous said...

Παίζει να είναι και το καλύτερό σου ποστ. Πολύ καλογραμμένο.

exiled in Athens

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home