I d e n t i t y C a f e

Identity Lost. 'The melancholy folklore of exile', an uncertain way to fight the arrogance of ignorance...

Saturday, April 14, 2007

Εδω κι εκει , απο Βορρα στο Νοτο.

Σε στιγμες περιπλανησης στη Νεα Υορκη επιτελους συναντησα ενα αγαπημενο προσωπο της παιδικης μου ηλικιας.
Ετρεξα να τον αγκαλιασω και περιμενα να δω τα λαμπακια του να αναβοσβηνουν. Ανταυτου τον ειχαν κολησει στο δαπεδο και ζητουσαν να ριχνουμε τα γραμματα μας μεσα...
Καημενε R2D2...


Βραδυ για μπυρες και συζητηση σε μπαρ της Βαλτιμορης... Καθομαστε στο μπαρ. Ειπαμε να γιορτασουμε το Πασχα, αρνακι δεν ειχαμε, ζητησαμε την καλυτερη μπυρα του μαγαζιου: Resurrection! (Ανασταση!). Αναστασιμη μπυρα! Μας πηραν τα γελια! Κοιτωντας εμπρος μου βλεπω την λαβη σε σχημα σταυρου και το Χριστο παρεα! Μας γεμιζει το ποτηρι, σκεφτομαι πως οι παπαδες στην ελλαδα δεν εχουν αντιστοιχο μηχανισμο για τη μεταλαβια...θα ηταν απειρως πιο ενδιαφερον!


Στην τροπικη Φλοριδα, νοτιοδυτικα στον κολπο του Μεξικου, με τροπικο κλιμα, βλαστηση, θερμοκρασιες φτανω με το τζακετ και το μαλλινο λες και ηρθα απο αλλον πλανητη.
Στο λεωφορειο που με παει στο νοικιασμενο αυτοκινητο βλεπω πινακιδες καθε 200 μετρα, "περασμα Πανθηρα"... ωραια λεω! να δω πανθηρα να διασχιζει το δρομο και θα ειμαι οκ...


Μπονους φοτο...
Πριν την τροπικη, καταιγιδα. Marco Island. Σε μια στιγμη, εμφανιζεται και ενα αλμπατρος και κανει βουτιες να πιασει ψαρια... Δεν ειχα ξαναδει τετοιο μεγαλοπρεπες πτηνο στη ζωη μου αλλα δυστυχως η φοτο βγηκε κουνημενη, εν κινησει...Δεν πειραζει. Την κατεγραψα στη μνημη.

14 Comments:

At Apr 14, 2007, 7:29:00 PM , Anonymous Anonymous said...

Θαυμάσιες οι φωτογραφίες. Αυτός ο τόσο μακρινός κόσμος της Αμερικής. Το ενσταντανέ στο μπαρ μου θύμισε ένα δικό μου Πάσχα στην κεντική Γαλλία που το περάσαμε αναστάσιμα πίνοντας κιρ ρουαγιάλ! Μου φάνηκε τόσο κρύο να τηλεφωνώ εκείνη την ώρα στους γονείς μου και να τους εύχομαι Χριστός Ανέστη.

 
At Apr 14, 2007, 7:33:00 PM , Blogger gerasimos said...

IdentityCafe υπάρχει τρόπος να διακτινιστώ στην παραλία της τελευταίας φωτογραφίας;

 
At Apr 14, 2007, 7:46:00 PM , Blogger Astero said...

Φτυστός ο R2D2 το γραμματο-πράγμα, πολύ γέλασα!

Πάλι ζήλεψα γμτ. Άμα βρεις τρόπο να διακτινίσεις τον Γεράσιμο, πες μου κι εμένα...

 
At Apr 14, 2007, 9:25:00 PM , Anonymous Anonymous said...

Excuse me, where is Albatros? I don't believe you, mister!

 
At Apr 15, 2007, 2:11:00 PM , Anonymous Anonymous said...

Ιρλανδοί είναι οι ιδιοκτήτες του μπάρ?
μπονζούρ μεσιέ

 
At Apr 16, 2007, 12:56:00 AM , Blogger IdentityCafe said...

Δωρα

Καλημερες.
Να σου πω την αληθεια πλεον το πασχα ουτε μου λεει τιποτε ουτε μου λειπει.
Με εχει πιασει ολικη αναισθησια και αδιαφορια γι αυτες τις παραδοσεις...
Κεντρικη Γαλλια ομορφα ακουγεται.
Ομορφα ταξιδια...

Γερασιμε
Υπαρχουν εξαιρετικες πτησεις.
Εαν βρεις φθηνη πτηση για Ντυσσελντορφ, μετα η LTU πεταει απευθειαςε Fort Myers με ελαχιστα χρηματα...
Ο διακτινισμος μεγαλη απατη, επρεπε να εχει εφευρεθει χρονια τωρα...

Αστερω
ο καημενος εγινε γραμματοκιβωτιο.
Ειναι απεναντι απο το empire state building, μου φανηκε θλιμμενος...

Low cost airlines. Επανασταση στο ταξιδι.

Exiled
Αληθεια ρε! Αμα θελεις να σου στειλω τη φωτο αλλα ειναι κουνημενη...
Ηταν πολυ εντυπωσιακο...Η περιοχη εκεινη ειναι habitat για σπανια πουλια...εγω εμεινα οταν το ειδα...

Συκαλακι
Καλημερα.
Δεν ξερω αν ειναι ιρλανδοι, παντως η μπυρα ηταν εξαιρετικη. Ειδα το Χριστο χερουλι!

 
At Apr 16, 2007, 1:00:00 PM , Anonymous Anonymous said...

αχ ζηλεύω
να διακτινιστώ να έρθω ως εκεί?

 
At Apr 16, 2007, 7:22:00 PM , Blogger Disposition21 said...

Εξαιρετικές φωτος! Δεν ήξερα ότι έχει πάνθηρες στη Φλόριδα. Τυχερός (ή μήπως άτυχος;) είσαι που δεν πετάχτηκε κανένας στο δρόμο!

 
At Apr 16, 2007, 11:27:00 PM , Blogger IdentityCafe said...

Αργυρενια

Σας εχει πιασει κατι με το Σταρ Τρεκ, εε?
Ο ενθουσιασμος μου για το τοπιο κρατησε λιγο. Η φλοριδα εχει κατι το τεχνητο που ειναι ειναι εμφανες καθε λιγο. Δυσκολο να περιγραψω ακριβως τι θελω να πω.

Ντισποζισιον21

Καλως ηλθες κι απο εδω. Σ'ευχαριστω, μονο που ειλικρινα δεν ειναι τιποτε το ιδιαιτερο, απλως ηθελα να δειξω δυο τρια παραξενα πραγματα...
Νομιζω αν εβλεπα πανθηρα μπροστα μου δεν θα εκανα συναψη στον εγκεφαλο μου ποσο επικινδυνο ειναι.
Χαιρετω σας!

 
At Apr 17, 2007, 12:36:00 PM , Blogger Ace Ventura said...

Οι πάνθηρες δεν είναι τίποτα συγκρινόμενοι με τα λιοντάρια, στο λάκκο των οποίων που θα σε ρίξει ο φίλος σου στην Ιρλανδία μόλις του πεις για το προηγούμενο post.

Ο διακτινισμός θέλω να προσθέσω ότι είναι επίσης χρήσιμος για κοντινές αποστάσεις και επαγγελματικά ταξίδια.

This is weird!

 
At Apr 17, 2007, 3:08:00 PM , Blogger gerasimos said...

IdentityCafe ένα σχόλιο (ή ένα post) για το τι συνέβη στη Βιρτζίνια;

 
At Apr 17, 2007, 6:32:00 PM , Blogger IdentityCafe said...

Ace

Geia sou file mou!
Den einai protimotero to taxidi apo ton diaktinismo? Oson afora ton kathimerino xasimo xronou se metakinhseis tote NAI!
Mou aresei kathe fora opws teleiwneis to sxolio sou! To perimenw!

Gerasime
E, ti na pei kaneis gia to gegonos auto. Skotwnetai o kosmos ana thn yfhlio...Anohtes paranoikes praxeis pou fernoun dystyxia.
Tha grapsw kati apopse. To fovero einai pou den mou kanoun entypwsh pleon tetoia fonika. Exoume ginei numb sthn apwleia zwhs...

 
At Apr 17, 2007, 9:37:00 PM , Blogger Μαρω_Κ said...

Kαλησπέρα.
Ταξιδιώτης και παρατηρητής!
Γεμίζεις μπαταρίες, γεμίζεις φωτογραφίες, γεμίζεις εμπειρίες και πας παρακάτω.
Καλό κατευόδιο φίλε μου!

Περιττό να πω ότι σκάω από την ζήλια μου!!!!!!!!!!!

 
At Apr 18, 2007, 3:16:00 PM , Blogger IdentityCafe said...

Geia sou Marw!
Yparxei to taxidi ... kai to endiameso mexri na ksanataxidepsei kaneis.
Mhn zileveis, h endiamesh anamonh einai toso vareth...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home