I d e n t i t y C a f e

Identity Lost. 'The melancholy folklore of exile', an uncertain way to fight the arrogance of ignorance...

Monday, March 19, 2007

Ciudad Del Tango



Διπλα σε ενα απο τα λιγοστα ομορφα καφενεια που διαθετει η πολη, γειτνιαζει ενα ακρως ψαγμενο βιβλιοπωλειο οπου κανω κεφι να περναω το χρονο μου ξεφυλλιζοντας οτι μου τραβαει την προσοχη...Περασα ωρες το σαβατοκυριακο διαβαζοντας ταξιδιωτικα εγχειριδια, ριχνοντας λοξες ματιες στο βιβλιο της πνευμονολογιας που παραπονιοταν μοναχο του.


Την εβδομαδα που μας περασε, καθε φορα που βρεθηκαμε με τον φιλο μου τον Φ. καταληγαμε σχεδον νομοτελειακα να συζηταμε με διαφορες παραλλαγες ενα επικειμενο ταξιδι στο Μπουενος Αιρες. Σε λιγους μηνες εγκαταλειπει την Αμερικη και πριν μετακινησει τα υπαρχοντα του οριστικα στη Βουδαπεστη θελει σφοδρα να οργανωσει μια μεγαλη βολτα στην χωρα του
Cortazar. Σχεδιαζει να νοικιασει διαμερισμα στο κεντρο του Buenos Aires για μερικες εβδομαδες να νιωσει τον παλμο της πολης, να μαθει τανγκο απο καλιγραμμες αργεντινες καλονες που θα τον ζαλισουν, να γνωρισει την πολη και τους porteños της (οπως λεγονται οι κατοικοι της), να κυνηγησει αγελαδες με το λασο σαν γκαουτσο, να παρακολουθησει με κατανυξη σε γεματο σταδιο ποδοσφαιρικο αγωνα της River Plate με τους Boca Juniors – συμβιβαζεται και με β’εθνικη παντως, αρκει να τραγουδανε και να χορευουνε στο γηπεδο - , να φαει αργεντινικες μπριζολες που να λιωνουν στο στομα, να σουλατσαρει παρεα με τους πιο κομψους και καλαισθητους urbanites ολης της ηπειρου και εν τελει να ζησει στους ρυθμους μιας πολης των 12 εκατομμυριων που την διαπερνα μια αυρα στο επακρο ευρωπαικη και η οποια επισης δεν φαινεται να κοιμαται ποτε (οι Αργεντινοι παντως κι αν εχουν κριση ταυτοτητας, με τον πληθυσμο τους σχεδον εξολοκληρου ευρωπαικο και την καρδια τους να χτυπαει σε ρυθμους λατινικης αμερικης) ...


Νομιζω ειναι δυσκολο αν οχι αδυνατον να μην σε ελκυσει τετοιος μαγικος προορισμος, ποσο μαλλον οταν υπαρχει ηδη ενας μαγυαρος φιλος αποφασισμενος να χορεψει στο ρυθμο του τανγκο ζαλιζοντας μου τ’ αυτια καθε φορα φτιαχνοντας στο μυαλο μου εικονες που με κανουν να διαβαζω λαιμαργα οτι οδηγο και βιβλιο πεφτει στα χερια μου, ο φαυλος κυκλος που μαλλον στην αγορα αεροπορικου εισητηριου μια ωρα αρχιτερα θα με οδηγησει.


Κοιτωντας τον χαρτη διαπιστωνω με εκπληξη οτι παρολο το μεγεθος της Νοτιου Αμερικης αλλα και τις λιγες σχετικα χωρες που την απαρτιζουν, το Σαντιαγκο της Χιλης, το Μπουενος Αιρες και το Μοντεβιδεο της Ουρουγουαης βρισκονται στο ιδιο γεωγραφικο πλατος... Κατι θα συμβαινει λοιπον εκει. Kαιρος να το επισκεφτουμε!


Capital mundial del Tango!

22 Comments:

At Mar 19, 2007, 4:19:00 AM , Blogger neutrino said...

καλα, γιατρε, ΜΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ??? ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΓΡΑΦω, θα επρεπε να βρισκομαι σε ταξιδι Αργεντινη- Ουρουγαη-Παραγουαη ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΤΟΥ ΛΕΓΕΙΝ! ηταν προγραμματισμενο ταξιδι (το γκρουπ με το οποιο θα πηγαινα ειναι αυτη τη στιγμη εκει!), αλλα εγω.. εχμ... μμ... γκρρρ... καθυστερησα ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΤΟ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ!!! το συνειδητοποιεις;!! και ερχεσαι τωρα και βαζεις αυτο το ποστ. σημερα. μετα απο ολο το τρεξιμο και τα νευρα και την απογοητευση ερχεσαι και γραφεις για τον συγκεκριμενο προορισμο. μα υπαρχουν καμια ακομα 200αρια κρατη για να γραψεις. χαθηκε να ονειρευεστε με το φιλο σου ενα εξωτικο ταξιδι στο Μπαλι;!! για το Μπουενος Αιρες επρεπε να κανετε ονειρα;;;
μα, ειναι δυνατον να μην αφριζω απο το κακο μου; μα, βαλτος εισαι; ακου εκει, λεει για ταξιδι στο Μπουενος Αιρες. στο σπιτι του κρεμασμενου, ΟΥΡΛΙΑΖΕΙΣ "ΣΚΟΙΝΙΙΙΙΙΙΙΙ". κλαψ κλαψ! τραγικη, τραγικοτατη ειρωνια και βασανιστικη σατανικη συμπτωση.
συγγνωμη για το ντελιριο, αλλα με το που διαβασα το ποστ, επαθα ενα κατι. μα βρηκες κι εσυ το timing βρε αθεοφοβε..

 
At Mar 19, 2007, 4:44:00 AM , Blogger neutrino said...

μεγαλη ντροπη το αποπανω ντελιριωδες comment, ομως δεν το διαγραφω-στο αφηνω να γελασεις κι εσυ. δεν χρειαζεται να το σxoλιασεις, μου περασε η Μπουενοσαιρεσικη μανια (θα ξαναρθει οταν μου φερουν τις φωτο του ταξιδιου..χεχε/κλαψ)! !
καλημερα!:))

 
At Mar 19, 2007, 4:58:00 AM , Blogger IdentityCafe said...

:):):)
Πολυ γελασα νετρινα!
ΜΑ κι εσυ! Αν ειναι δυνατον!
Δεν πειραζει, σε μια αλλη ζωη, θα σου δωθει ευκαιρια και θα πας:):):) LooooooL

 
At Mar 19, 2007, 1:27:00 PM , Blogger Μαρω_Κ said...

Καλημέρα γιατρέ.
Υπάρχει στην Αθήνα ένα αργεντίνικο εστιατόριο, το El Bandoneon, που θυμίζει εξαιρετικά Μπουένος Αίρες, και εκεί χορεύουν τανγκο.
Είναι από τα αγαπημένα.
Εκεί σερνόμαστε σε κάθε ευκαιρία-επέτειο εορτασμού.
Επίσης έμαθα ισπανικά εδώ και χρόνια για να ταξιδέψω στην Λατινική Αμερική.
Δεν το έχω κάνει ακόμα γιατί φοβάμαι.
Φοβάμαι ότι αν φτάσω εκεί δεν θα γυρίσω ποτέ πισω.

 
At Mar 19, 2007, 3:14:00 PM , Anonymous Anonymous said...

ααααχ! με σκότωσες δευτεριάτικα με το ποστ αυτό....
:P
κι εγώ ξεκίνησα να πάω έναν ρημαδοδεκέμβρη αλλά δύο μέρες πριν επιβιβαστώ στο αεροπλάνο με προορισμό το buenos aires και τα στενά του Μαγγελάνου, τσουκ! διαλύθηκε η χώρα οικονομικά...
ααααααχ και πάλι ααααχ και βααααχ και όλα αχβαχ του κόσμου.
(υπογλώσσιο σου βρίσκεται για την περίπτωσή μου? χιχιχιι!)

 
At Mar 19, 2007, 3:34:00 PM , Blogger basik-ly said...

Σας ικετεύω: Μη με βάζετε σε επικίνδυνες σκέψεις και προπαντός μη μου αναζοπυρώνετε ιδέες, τέτοιες ώρες! Τόσο θέλω!

 
At Mar 19, 2007, 5:43:00 PM , Blogger Odysseas said...

Καλά, μας χτύπησες όλους εκεί που πονάει, εεε?
Η νότια Αμερική είναι πολύ ψηλά πλέον στο "to visit" list και αν πάνε καλά τα πράγματα θα είναι το επόμενο μεγάλο ταξίδι, μάλλον του χρόνου.

Εντωμεταξύ θα περιμένουμε ανταποκρίσεις από σένα!

 
At Mar 19, 2007, 6:18:00 PM , Blogger IdentityCafe said...

Μου φαινεται αγαπητοι μου φιλοι απο τα σχολια πως φοβομαστε να παμε μηπως τα παρατησουμε ολα και μεινουμε εκει!
:):):) Θα σας πω σε λιγες εβδομαδες.

Μαρω
Δεν το ηξερα για το ρεστωραν.
Δεν καταλαβαινω τι σε κραταει μιας και μιλας τη γλωσσα! Μια ζωη την εχουμε αγαπητη μου. Και περναει γρηγορα.

Πρινσεσα
Ησουν ατυχη.
Ποτε δεν ειναι αργα ομως.

Βασικ
Μα τι το σκεφτεσαι? Στη βραση κολαει το σιδερο...

Οδυσσεα!
Φιλε, απορω πως σου εχει ξεφυγει η Αργεντινη? ΛΟΛ.
Ναι, οταν παω και αν δεν γυρισω πισω θα εχεις και μερος να μεινεις:):):)

 
At Mar 19, 2007, 8:35:00 PM , Blogger arwen said...

Αυτό είναι ταξίδι!
Πριν λίγο καιρό γνώρισα κάποιον, ο οποίος τα τελευταία 4 χρόνια δεν παίρνει άδεια από τη δουλειά του όλο το χρόνο για να πάει 1 μήνα στην Αργεντινή, κάθε Χριστούγεννα! Καλό και αυτό, ε?
Φίλε μου IC, λες να ακούσω κάτι τέτοιο και από σένα?

 
At Mar 19, 2007, 8:48:00 PM , Blogger Eleni63 said...

Πάμε παιδιά?
τέλειο πόστ!

 
At Mar 19, 2007, 9:23:00 PM , Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by the author.

 
At Mar 19, 2007, 9:50:00 PM , Blogger gerasimos said...

Υπέροχο ταξίδι...θυμήθηκα 2-3 νοτιοαμερικανούς φίλους που είχα όταν ζούσα στην Αγγλία (κυρίως χιλιανοί και μεξικάνοι). Θυμάμαι πόσο θίγονταν όταν τους έπαιρνε η... αντιαμερικανική μπάλα, εξηγώντας μου ότι η φράση 'Αμερικανοί' αν και κατά κόρον χρησιμοποιείται για τους κατοίκους των ΗΠΑ (και κυρίως εναντίον τους), περιλαμβάνει και τους ίδιους!

 
At Mar 19, 2007, 10:31:00 PM , Blogger antvol said...

Γιατρέ,

Το σχέδιο του φίλου σου για το Μπουένος Άιρες μέγκλα, να τον ενθαρρύνεις να το πραγματοποιήσει.

Και μιας που το καλό αυτό παιδί θέλει τόσα να κάνει εκεί, προσφέρομαι, αφού, δυστυχώς, και στην Αργεντινή η μέρα έχει μόνο 24 ώρες, να βοηθήσω, η ανθρωπιά, η κατανόηση κι η συμπαράσταση στους φίλους ήταν πάντα οι σταθερές μου.

Έτσι, κοιτώντας την ατζέντα μου για τους προσεχείς μήνες, βλέπω ότι, με λίγη προσπάθεια, θα μπορούσα, όσο αυτός κυνηγάει γελάδια με το λάσσο, παρακολουθεί ποδόσφαιρο, τρώει μπριζόλες 3 τετραγωνικά η κάθε μία και κόβει βόλτες στην πόλη, να του φυλάω τις δασκάλισσες του τάνγκο που θα κουβαλάει στο διαμέρισμά του.

Για την αμοιβή μου κλπ το συζητάμε από κοντά.

 
At Mar 19, 2007, 11:16:00 PM , Blogger Caesar said...

Έτσι ξεκινούσαν περίπου και οι περιπέτειες του Ιντιάνα Τζόουνς ;))

 
At Mar 20, 2007, 12:07:00 AM , Anonymous Anonymous said...

Μας διέλυσες βρε παιδί μου. Δείξε κάποιο έλεος, σκέψου ότι κάποιοι από μας ζούμε στη Λάρισα!

Πολύ ωραίο ποστ!

 
At Mar 20, 2007, 12:56:00 AM , Blogger IdentityCafe said...

Καλοι μου ανθρωποιοιοιοι!
Μη με λετε "γιατρε" αν γινεται, προτιμω το Θανος η οτι αλλο θελετε μιας και αρκετοι εκ των λιγων φιλων που συνομιλουμε γνωριζουν το ονομα μου και δεν θεωρω οτι αποκαλυπτω και κανενα μυστικο davinci εδω μεσα. :):) Ολα καλα!

Χτυπησα ευαισθητη φλεβα παθιαρικη με το Μπουενος Αιρες μου φαινεται...

Αρουεν

Θα ηταν ισως ιδανικοτερο να ζεις 11 μηνες εκει και ενα μηνα καπου αλλου :)
Πρεπει να επικοινωνησω με τον φιλο σου αυτον!
Χαιρομαι για την δικια σας αντιστροφη μετρηση!!!

Ελενη!
Σ ευχαριστω!
Τα πολλα λογια ειναι φτωχια! :)
Μηπως να διοργανωσουμε blog meeting στο Μπουενος Αιρες?
Οπως και να χει ενα ταξδι εκει ειναι απο τα ονειρα που δεν ειναι δυσκολο να βγουν αληθινα...

ΔωραΤσιρκα!
Αλο!!!
Οι φοβοι καταπολεμουνται με το λεγομενο conditioning...Προτεινω να παρεις ενα αεροπλανο το δεκαπενθημερο τουλαχιστον διωρης πτησης! Για περισσοτερες πληροφοριες απευθηνθειτε στο www.skyscanner.net για φθηνα λοου κοστ εισητηρια! :) LOL
Νομιζω απο την υπερενταση να εισαι σε ενα τετοιο μερος τα ποδια θα κρατουσαν για πολλους χορους, οχι εναν :):)

Γερασιμε,

Ναι, αν και τεινει να επικρατησει το λατινος σιγα σιγα...Εχει επισης ενδιαφερον και το βρισκω αστειο ποσο αντιπαθουνε τους Αργεντινους οι υπολοιποι νοτιοαμερικανοι! Τους θεωρουνε αλαζονες, ευρω-σφετεριστες, και ψευδοπερηφανους... Ειναι ταξιδι ζωης παντως. (Be a traveller, not a tourist που λεει και το τραβελ τσανελ.)

 
At Mar 20, 2007, 1:10:00 AM , Blogger IdentityCafe said...

Αντβολ!
LoooooooooooooL

Την εχω την εικονα μπροστα μου!
Εισαι πολυ φιλοτιμος! Σ ευχαριστουμε παρα πολυ!
Θα σε ειδοποιησω οταν αποφασισουμε λεπτομερειες, για το "baby sitting"... Ειμαι σιγουρος πως με το πνευματωδες υφος σου δυο-δυο θα σου μαθαινουν τανγκο :)
H αμοιβη σε πεσος.

Καισαρα
Ωραια! Μουσι εχω αφησει, δερματινο καουμποικο καπελο εχω απο τον κολητο απο τη θητεια του στο Νταλλας, το λασο/μαστιγιο μου μαινει να μαθω και μια πλαστικη εγχειρηση να μην δειχνω τοσο μεσογειακος (Η μανα μου εχθες στο τηλεφωνο φωναζε, ξυρισε το μουυυσσιιιιι θα σε παρουνε για τιποτε ταλιμπανο εκει περα!!!)...ααααχ οσα χρονια κι αν περασουν, μανα ειναι μονο μια :) LOL

Ζωη!
Ελα με το φοβερο LA!
Σ ευχαριστω που παροτρυνεις την μετριοτητα του μπλογκ, το εκτιμω!
LOL
Δεν ξερω τι σου λεει ο Αντβολ, αλλα ειναι σοφος και τον εμπιστευομαι.
Ελπιζω να βρεθεις σε μια πολη του Κοσμου, και να νιωσεις πολιτης της, η οτι αλλο επιθυμεις!

 
At Mar 20, 2007, 2:02:00 AM , Blogger Desposini Savio said...

Εγώ τώρα θυμήθηκα την "Αρτζεντίνα", μια ταβέρνα μετά τη λίμνη του Μαραθώνα που φημίζεται - γιατί άραγε :)- για τις εξαιρετικές τεραστίων διαστάσεων μπριζόλες της.
Εντάξει, δεν είναι και από το Μπουένος Άιρες, αλλά κάνουν θεαματικό μπούγιο και μόνον από το όνομα τους...

 
At Mar 20, 2007, 3:26:00 PM , Blogger Mogwai said...

Τωρα βαλτος εισαι μεσημεριατικα οχι πες μου, αν παω να παρω το διαβατηριο μου, υπεξαιρεσω κανα δυο πακους χαρτονομισματα απ' το ταμειο της εταιρειας μου (που δουλευω εννοω δεν ειναι δικη μου χαχα), βαλω κοντομανικο και μπουκαρω στο πρωτο αεροπλανο για Μπουενος εγω θα φταιω η εσυ? οχι πες μου!
Τα συγχαρητηρια στον φιλο Φ, η ζωη ειναι μικρη!

 
At Mar 20, 2007, 3:40:00 PM , Blogger antvol said...

This comment has been removed by the author.

 
At Mar 20, 2007, 3:44:00 PM , Blogger antvol said...

IdentityCafe said...
Αντβολ!...

H αμοιβη σε πεσος.
---

Ευχαριστώ. Αν και, για τη συγκεκριμένη "δουλειά", μάλλον σε σηκώσος πρέπει να 'ναι.

 
At Mar 20, 2007, 4:57:00 PM , Blogger IdentityCafe said...

Desposini

εγω παλι ειχα μπερδευτει εχθες...υπηρχε η δεν υπηρχε σινεμα που το λεγανε "αρτζεντινα" οταν ειμασταν μικροι και εκλεισε χρονια τωρα? Δεν ειμαι σιγουρος.
Kαλημερα!

Mogwai

Η πιο μεγαλη ωρα ειναι τωρα! Για την υπεξαιρεση δεν ξερω :):):), ειναι φτηνα εκει, παρε ενα μικρο εορτοδανειο, η το λογαριασμο της γιαγιας. Θα καταλαβει, και θα εχεις κ την ευχη της.

Αντβολ
χαχααχαχαχαχαααχ
πως τα σκεφτεσαι ρε γαμωτο! Ηθελα να ξερα τι εικονες και θεματα θα ειχαν τα σηκωσος.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home