I d e n t i t y C a f e

Identity Lost. 'The melancholy folklore of exile', an uncertain way to fight the arrogance of ignorance...

Monday, February 26, 2007

Μανιταρι μαγικο


Ποια ροη των πραγματων και ποιες αλληλεπιδρασεις στο περασμα του χρονου δημιουργουν και καθιερωνουν κοινες λεξεις σε γλωσσες μακρινες? Ακουγοντας εχθες την ηρωιδα του «Sympathy for Lady Vengeance» να λεει στα κορεατικα την λεξη «banya(=μαγισσα)» εμεινα με το στομα ανοιχτο! Αμεσως, σαν κομματι του παζλ η λεξη που αναβοσβηνει βρηκε τη θεση της στην πανομοιοτυπη ουγγρικη λεξη στο μυαλο μου...Σαν ενας κυβος του Τετρις κυλησε και κολησε κανοντας μια τελεια γραμμη...

Τετοια μικρα πραγματα με συνεπαιρνουν...πως ειναι δυνατον η «μαγισσα» – BaΝyΑ να ειναι κοινη στα ουγγρικα και στα κορεατικα? Ετσι λοιπον το μυαλο μου αναποφευκτα πηγε στον Τσαν Γου Παρκ και την τελευταια ταινια του, την οποια δυστυχως εχασα στο Φεστιβαλ Βερολινου...(κορεατικα με γερμανικους υποτιτλους νομιζω αποτελει ηρωικη προσπαθεια)

Εκει, μετα απο βραδινο ποτο καβαλαρηδες στο τραμ, μιαμιση ωρα το πρωι γυριζοντας πισω στο Μιττε, πεφτουμε σε μια παρεα που συζηταει για ταινιες...Χαιρομαι οταν βρισκω σινεφιλ πιο αρρωστους απο εμενα. Ο φιλος ειδε 34 ταινιες στο φεστιβαλ, και βγαζοντας το σκουφο μου ως ενδειξη σεβασμου μου εξομολογειται οτι το «I am a Cyborg, but thats OK» του Παρκ του αρεσε περισσοτερο απο ολες...

Σε παρεες, πολλες φορες μου ερχεται η ακολουθη ιδεα στο μυαλο μου, να τοποθετω τιτλους απο ταινιες στη συζητηση. Προσπαθω να φερω την κουβεντα ετσι ωστε να σφηνωσω τον τιτλο που αναβοσβηνει στο μυαλο μου σε μια φραση σαν κυβακι του Τετρις...Μου αρεσει το παιχνιδι αυτο παρολη τη νηπιακη του συλληψη...

Εχθες λοιπον στην παρεα μου με ρωταει η Βερονικα καποια στιγμη... «Λοιπον ποσες καρδιες εχεις εσυ?» Δεν ξερω γιατι με ρωτησε, ειλικρινα δεν κολουσε στη συζητηση μας, ειναι γιατι καμια φορα η καρτεσιανη λογικη εκνευριζει καποιον, δεν ξερω! Ξαφνου ομως συνειδητοποιω τη χρυση μου ευκαιρια! Λεω «δυο»!
«Μια αριστερα και μια δεξια, τη δεξια την εχω αδεια τη χρησιμοποιω ως αποθηκη»! Μου λεει, «τι? Δεν εισαι ανθρωπος τελικα, ε?»
Το προσωπο μου λαμπει (σαν του Μπαμπη)!

«Ι am a Cyborg, but that’s OK!»

Κονφετι πεφτουν απο το ταβανι, σερπαντινες γεμιζουν το χωρο, ο Τσαν Γου Παρκ βγαινει απο την κουζινα και μου κρεμαει μεταλιο στο λαιμο. Τρομπετες μου δομιμαζουν την τυμπανικη μου μεμβρανη. Δακρυ χαρας κυλαει στο μαγουλο μου, αλατιζει και λιγο το ποτο μου που η γευση του ειχε αρχισει να με κανει να βαριεμαι... Η Βερονικα συνεχιζει να με κοιτα χωρις να καταλαβαινει. Αρχισα να γελαω ακομα πιο πολυ. Νηπιο.

(Οποιος ειδε την ταινια, περιμενω μαιλ.)

8 Comments:

At Feb 26, 2007, 5:51:00 PM , Blogger basik-ly said...

Ξέρω τρία άτομα που έφυγαν στη μέση. Συμπτωματικά (;), ήταν κριτικοί κιν/φου σε ελληνικά έντυπα.

 
At Feb 26, 2007, 9:55:00 PM , Anonymous Anonymous said...

xaxaxaxaxaxax

 
At Feb 27, 2007, 5:23:00 PM , Blogger neutrino said...

τελεια η σκηνη των πανηγυρισμων! χαχα! τελεια!
το παιχνιδι ενα φεγγαριπροσπαθουσα να το παιξω κι εγω (στο μυαλο μου το παιζω ακομα!). ομως οι αντιδρασεις των συνομιλητων μου με αποθαρρυναν απο το να συνεχισω να λεω ατακες και τιτλους ταινιων φωναχτα.
υπαρχουν πολλοι που πραγματι θα πιστευουν πως ειμαι cyborg. (;p)

γμτ την ταινια του Παρκ την περιμενω εναγωνιως!
και περιμενα ολους τους βερολινεζους φεστιβαλιστες να μου πουν αποψεις. ο ενας αρνειται πεισματικα να μου πει οτιδηποτε περαν του οτι ειναι ενα "γαματο ΠΕΡΙΕΡΓΟ love story" (ελα ρε κατι μου ειπες), αλλοι δεν το ειδαν (ησουν η τελευταια μου ελπιδα), ενω μια γνωμη που διαβασα ηταν μαλλον αρνητικη. θελω να το δωωωωω

 
At Feb 27, 2007, 5:59:00 PM , Blogger Eleni63 said...

΅Συμφωνώωωωωωωωωωωωωωωωωωω

 
At Feb 27, 2007, 10:59:00 PM , Blogger antvol said...

This comment has been removed by the author.

 
At Feb 27, 2007, 11:00:00 PM , Blogger antvol said...

Αχ γιατρέ, τι μου θύμισες με την καρδιά ...

Τις προάλλες, σε δημόσιο χώρο, κάποια κυρία μου είπε πως πονάει η καρδιά της κι άδραξε το δεξί της στήθος.

Την ρώτησα αν, ειδικά αυτή, έχει την καρδιά δεξιά. Έσκυψε, κοίταξε το στήθος της, το οποίο δεν άφηνε, και μου είπε όλο αθωότητα: Μα, εδώ δεν είναι η καρδιά;

Τώρα, μη θέλεις και τη συνέχεια, ξέρω ότι μόνο περίεργος δεν είσαι.

Σου αναφέρω το περιστατικό απλά και μόνο για να το αξιολογήσεις ιατρικά.

 
At Mar 1, 2007, 12:34:00 AM , Blogger Olyf said...

χμ... χμ... ναί, είναι απο τά καλά παιχνίδια πράγματι. Και ναί όντως είναι δυνατόν νά σε βρουν στη λύση του πάζλ στο central railroad station μ ενα κασετόφωνο αλλά... με περισσότερες πιθανότητες όταν εισαι cineborg than real but.. thats ok!

 
At Mar 1, 2007, 9:05:00 AM , Blogger IdentityCafe said...

Προηγουμενο σχολιο χαθηκε στον κυβερνοχωρο...

Νευτρινα,
ναι , αυτο ειναι αυτιστικο παιχνιδι, οχι με παρεα! Η με παρεα σινεφιλ, αλλα δεν ξερω ποσο υγειες ειναι αυτο ΛΟΛ

Ελενη63

Μαλιστα.

Ανβολ
Θα ηθελα πολυ να ημουν απο μια μερια και να σε εβλεπα...
Η κυρια μπορει να ειχε dextrocardia παντως!

Ολυφ!
Το σινεμποργκ μου αρεσει!
Χαιρεσθε-χαιρεσθε!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home