I d e n t i t y C a f e

Identity Lost. 'The melancholy folklore of exile', an uncertain way to fight the arrogance of ignorance...

Wednesday, February 14, 2007

Μουντζα


Δεν ξερω απο που να αρχισω.

Κανονικα τωρα θα επρεπε να σας γραφω απο το Βερολινο, ομως η θεια τυχη με εχει ακομα καθηλωμενο στο... Τοροντο.

Εχθες το πρωι αγχωμενος να τελειωσω με τη δουλεια μου, να μην φορτωσω τιποτε σε κανενα αυτες τις λιγες μερες, ακουσα συναδελφους διπλα που μιλουσαν για τον ασχημο καιρο που ερχοταν. Ρωτωντας τους λεπτομερειες μου αναφερουν οτι η χιονοθευλα ερχεται απο τα μεσοδυτικα και θα χτυπησει το Μπαφαλο γυρω στις 5 το απογευμα... Ωραια, λεω, ισα που το προλαβαινω να φυγω απο εδω πριν γινει το ελα να δεις παλι...

Τα καταφερνω ολα εντος προγραμματος και βαζω ενα συναδελφο να με παει στο αερδοδρομιο.

Δυο και σαραντα το μεσημερι αρχιζει ο μαραθωνιος μου.

Οι προηγουμενες πτησεις απο τη δικη μου για Ουασινγκτον που ειχα ανταποκριση με Γερμανια εχουν ακυρωθει διοτι στην πρωτευουσα ριχνει παγωμενη βροχη και εκλεισε το αεροδρομιο. Το Σικαγο ειναι βυθισμενο στο χιονι και ολες οι πτησεις με ολες τις εταιριες εχουν ακυρωθει...

Μου λενε περιμενουν ισως η δικη μου πτηση να πεταξει, στο γκισε χαμος ανθρωποι απο ολες τις φυλες και για ολους τους προορισμους προσπαθουν να βρουν λυση.

Παραμενω ηρεμος σχετικα ωσπου αρχιζω και βλεπω και τη δικη μου πτηση να δειχνει καθυστερηση που με την ωρα μεγαλωνε...Τηλεφωνω τα κεντρικα της United Airlines και μου κλεινουν για προστασια και την πολυ βραδινη πτηση απο Ουασινγκτον. Ολος ο κοσμος διπλα μου τηλεφωνει και ειναι ανησυχος...Δεν μου εχει ακυρωθει πτηση ποτε! Σημερα βρηκε,που θελω να παω στον προορισμο μου πιο πολυ απο ποτε?

Περνανε λιγα λεπτα και ναι, ναι , ναι η φωτεινη επιγραφη λεει οτι η πτηση ακυρωνεται και δεν σχεδιαζουν πλεον αλλη πτηση αποψε!!! Το προβλημα ειναι πως το Μπαφαλο ειναι ακομα ενταξει, η χιονοθυελλα δεν το εχει φτασει αλλα αλλοι προορισμοι ειναι απροσπελαστοι!!!

Βγαινουμε εξω στα γραφεια της εταιριας στις αναχωρησεις, ουρα τεραστια!

Σπαω το κεφαλι μου να βρω λυση, σκεφτομαι οτι αν δεν πεταξω αποψε απο το Μπαφαλο, θα αποκλειστω μιας και αυριο θα γινεται χαμος... παω στο γκισε της Δελτα και τους ρωταω ποσο κανει η πτηση μεχρι Βερολινο διοτι ακομα η Νεα Υορκη ηταν ανοιχτη και ειχα τη δυνατοτητα να πεταξω ετσι... Μου λενε με χαμογελο, 2500$!!! Ηθελα να ειχα ενα μπαστουνι μαζι μου να εκανα το γκισε τους λιμπα...

Το παιρνω αποφαση και περιμενω στην ουρα...

Εξω αρχιζει και χιονιζει οριζοντιως, δηλαδη οχι απο πανω προς τα κατω ως θα οφειλε, αλλα απο αριστερα στα δεξια! Ελεος!

Μετα απο ωρα στην ουρα ερχεται η σειρα μου.

Ο υπαλληλος εξυπηρετικος, μου λεει υπαρχει πτηση αυριο το πρωι 7.15 για Σικαγο και μετα Φρανκφουρτη κλπ... ΜΑ του λεω, αυριο μαλλον θα ειναι κλειστο εδω το αεροδρομιο και το Σικαγο θα εχει ακομα προβλημα. Μου λεει οχι οχι , το αεροπλανο της πτησης ειναι εδω μιας και δεν πεταξε σημερα, και το πληρωμα εδω, αυτη η πτηση σχεδον σιγουρα θα πεταξει. Αναθαρρησα! Του λεω ομως να κανουμε Πλαν Β.

Μου κανει δευτερη κρατηση τελικα απο Τοροντο με Λουφτχανσα για Φρανκφουρτη-Βερολινο...Σκεφτομαι οτι ουτε αυτο ειναι ασφαλες,ο δρομος για Τοροντο θα ειναι χαλια και εκει το αεροδρομιο αν και πολυ μεγαλυτερο, δεν εγγυαται οτι θα πεταξουν τα αεροπλανα.

Ειμαι εξουθενωμενος και καλω το ζευγαρι των ελληνων φιλων μου εδω που ειναι εξαιρετικοι. Η εκπληξη στη φωνη τους ειναι εκδηλη... Ελα, μου λενε, την κουβεντα σου ειχαμε,λεγαμε οτι εισαι τυχερος και εφυγες ακριβως πριν το ασχημο καιρο...

Μου ηρθε να κλαψω. Τους ζητησα να ερθουν αν μπορουν να με παρουν απο το αεροδρομιο. Με βλεπουν και σκαμε ολοι στα γελια... προσπαθω κι εγω να δω την αστεια πλευρα του πραγματος...Τι να κανω! Παμε στο σπιτι τους, μου κανουν το τραπεζι, πινουμε κρασι, τα λεμε γελαμε...σκεφτομαι οτι τελικα αυτες ειναι οι στιγμες που θυμαται κανεις. Ειναι ολα πολυ ομορφα και ζεστα. Μετα απο τρια ποτηρια κρασι ο θεος του υπνου με χτυπαει στον ωμο. Με πηγαινουν σπιτι διοτι που να κουβαλαω αποσκευες μες στα χιονια. Προσπαθω να κοιμηθω... ειμαι ανησυχος και ξυπναω συνεχεια, κοιταω εξω, ολα ασπρα...Το πρωι φευγω στην ωρα μου, τσαλαβουτωντας στα χιονια ως το γονατο, κανω βουντου να πανε ολα καλα!

Στο αεροδρομιο μεσα κοιταω τον πινακα! Ολες οι πτησεις ακυρωμενες εκτος απο τις πρωτες που τα αεροπλανα ηταν εδω, Ομως ο πουστης, το τσογλανι, το αρχιδι ο υπαλληλος εκανε λαθος(?) και η πρωτη πτηση για Σικαγο ηταν στις 6! Ακουω ηδη απο τα μεγαφωνα την αναγγελια της! Η δικη μου των 7.15 φυσικα ακυρωμενη... Θελω να κανω κατι πολυ ασχημο, να προξενησω μεγαλη ζημια λεμε...Θελω να ουρλιαξω με τους αρχιδομαλακες. Περιμενω παλι στην ουρα, πολλοι σαν κι εμενα...

Φτανει η σειρα μου, νευρα η υπαλληλος νευρα εγω, δουλεια δεν γινεται...Τελικα μου κλεινει τα εισητηρια απο Τοροντο, κανοντας πολλα λαθη, που με εκνευριζουν ακομη πιο πολυ. Ειμαι πτωμα και εχω και τη μαλακισμενη να μην ξερει τι κανει.

Παιρνω τα πραγματα μου, τους χωνω μια μουντζα ελληνικη και φευγω παλι.

Οδηγω με το ραγισμενο τζαμι 150 χλμ μεσα στα χιονια σε αθλιες συνθηκες.
Τουλαχιστον σκεφτομαι οτι η τετρακινηση του αυτοκινητου ειναι μεγαλο πλεονεκτημα, αλλα αμαξια δεξια κι αριστερα ειναι στα χαντακια...

Φτανω στο Τοροντο μετα απο 2 ωρες και ειμαι ετοιμος να πεσω κατω...Μου λενε οι διεθνεις πτησεις απο εδω πετανε κανονικα....

Βρισκομαι σε ενα εστιατοριο του αεροδρομιου για να φαω κατι, εχει συνδεση και ηθελα να ποσταρω την οδυσσεια μου που δεν εχει τελειωσει ακομα...

Η πτηση μου για φρανκφουρτη σε 4.30 ωρες, ελπιζω να ειναι το τελευταιο ποστ απο την βορειο αμερικη για τις επομενες μερες.

Αν εχεις τυχη διαβαινε... και δεν ειμαι ουτε προληπτικος αλλα τριτη και δεκατρεις ηταν οτι πρεπει...με ακυρωσανε πολλακις....22 ωρες μετα και ακομα ελπιζω να φτασω καποια στιγμη...


15 Comments:

At Feb 14, 2007, 9:05:00 PM , Blogger Μαρω_Κ said...

Κουράγιο φίλε μου.
Να θυμάσαι ότι η αναμονή και η προσδοκία για κάτι πολύ καλό που μας περιμένει εκεί απέναντι είναι ίσως και η γοητεία του ταξιδιού. Ακόμα κι ενός ταξιδιού λίγο! ταλαιπωρημένου και λίγο καθυστερημένου όπως του δικού σου.
Θα φτάσεις!

 
At Feb 14, 2007, 11:51:00 PM , Anonymous Anonymous said...

Katse Buffalo, mia xara einai, pas allh fora! Xa!

 
At Feb 15, 2007, 4:55:00 AM , Blogger Seven Film Gallery said...

ελπιζουμε να εχεις παρει ΟΛΑ τα απαραίτητα.

 
At Feb 15, 2007, 8:46:00 AM , Blogger Caesar said...

Μου θύμισες εκείνον τον τύπο που μένει, δια βίου πλέον, σ' ένα αεροδρόμιο !
Γυρίστηκε & ταινία η περίπτωσή του, με τον Tόμς Χάνκ ;)

 
At Feb 15, 2007, 9:39:00 AM , Blogger spiretos72 said...

Ωραία θάναι στο βερολίνο τώρα. Έχει και ωραίο καιρό... έχει και το δαχτυλίδι στην Ντόϋτσεοπερ...

Καλά να περάσετε!

 
At Feb 15, 2007, 11:06:00 AM , Anonymous Anonymous said...

kalimera xryso mou, ypomoni, diabazontas tin istoria sou stenaxorethika poli. elpizo sintoma na briskesai ekei pou theleis, an kai ego sti thesi sou mallon tha ekana to eisitirio open.....na petaxo me tetoio kairo?. .....no way!!

filia polla from venture'a wife

 
At Feb 16, 2007, 12:22:00 AM , Blogger άσκεπος said...

Χοχοχο! Ήρθε και τον είδα. Μια χαρά είναι. Με τα μούτρα στις ταινίες έπεσε αυτό το παιδί!

 
At Feb 16, 2007, 1:53:00 AM , Anonymous Anonymous said...

pou ise twra?! hehehe upomoni....

 
At Feb 16, 2007, 9:12:00 PM , Blogger Tradescadia said...

Ελπίζω ο προορισμός να σε αποζημιώσει...

 
At Feb 17, 2007, 3:03:00 PM , Blogger ovi said...

ψυχραιμία!!!

 
At Feb 17, 2007, 11:34:00 PM , Anonymous Anonymous said...

Για σκέψου να σε έπιασαν τα χιόνια και στην Γερμανία!
Άκουσα ότι οι Πινγκουίνοι μετανάστευσαν στις ΗΠΑ και σε λίγο θα εγκατασταθούν και στην Φλόριδα..
ανυγουει ..υπομονή.
Βρε καφετζή μου..να σου πω,αφού ο κινηματογράφος σε συναρπάζει γιατί δεν κάνεις μια βόλτα απο centro sperimentale del cinema stin Roma..
και άσε τα νυστέρια στην άκρη.

 
At Feb 18, 2007, 4:26:00 PM , Blogger Τίποτα said...

Πήρα το θάρρος και σε ενέπλεξα στην μπλογκοπυραμίδα. Μη με σιχτιρίσεις:)

 
At Feb 20, 2007, 1:21:00 PM , Anonymous Anonymous said...

Πρόσμενε κι ίσως πιο νωρίς απ ότι εσύ προσμένεις να'ρθει το γλυκοχάραμα μιας νέας χαραυγής...
μπλα μπλα μπλα

εχμ, όλα καλά?

 
At Feb 20, 2007, 5:42:00 PM , Blogger IdentityCafe said...

Συγνωμη για την απουσια...


Μαρω_Κ

Σ ευχαριστω! Εφτασα και γυρισα κι ολας...Το γιατι γυρισα δεν μπορω να το απαντησω...
Οσο για τη γοητεια, να προσθεσω, οχι μονο του ταξιδιου, αλλα και του προορισμου...

Νευρονα
Ειμαι λιγοτερο απο λιγες ωρες στο Μπαφαλο και θελω να φυγω παλι. Εντονα. Για παντα.

Σεβεν φιλμ γκαλερυ!

Γουελκαμ! Μαζι ειμασταν Μπερλιναλε???? Μακαρι να το ηξερα να βρισκομασταν!
Oλα τα απαραιτητα? Τι εννοεις? :)

Σηζαρ!

Ηταν τραγελαφικο το ολο σκηνικο. Αληθεια. Αισθανθηκα εντελως παγιδευμενος...
Το αποτελεσμα με αποζημιωσε στο πολλαπλασιο. Ουτε στιγμη δεν αισθανθηκα την ταλαιπωρια στο Βερολινο...

Σπιρετος72
Σ ευχαριστω.
Τι να πω... 500 πραγματα γινοντουσαν και περα της Μπρελιναλε... χρονο να ειχε κανεις...διοτι για χρημα το βερολινο ειναι παμφθηνο, πολυ φθηνοτερο των Αθηνων σιγουρα...

Σαιμπερλαικα!
Καλως ηλθες στα σχολια. Χαιρομαι που το χαρηκες, κι εγω προσπαθησα να δω το αστειο του πραγματος.
Σ ευχαριστω για τη συμπονοια παντως! Ηταν στιγμες που ηθελα εναν ωμο να ξαποστασω και να κλαψω!
Η επιστροφη αναιμακτη! Μου πηρε μονο 10 ωρες απο Βερολινο για Τοροντο, οχι 36!
Χαιρομαι και για τη μουσικη που σου αρεσε! Τσιαο!

Βεντουρα'ς γουαιφ
Ημουν εκει που ηθελα, τωρα παλι εδω που δεν θελω!!! Μα τι θα γινει τελος παντων...

Εξαιλντ ιν ταιμ!

Πολυ χαιρομαι που γνωριστηκαμε εκει παρ ολη την πιεση χρονου και τις λιγες μερες...
Ειλικρινα σε χαιρομαι που ζεις σ αυτην την πολη! Τις θερμοτερες ευχες μου και να περασει καλα με τη φιλη σου LOL!

leonii
καλημερα...και γουελκαμ...
Ειμαι παλι στο...Μπαφαλο! ααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα

Τραντεσκαντια!
Καλως ηλθες.
Προορισμος και ανθρωπος με αποζημιωσαν με το παραπανω.
Τωρα πια θ αρχισω εντατικα γερμανικα!

Συκαλακι μου!
Ναι, δεν ξερω αν θα ειναι ρομα! αλλα καπου ευρωπη θα ειναι και θα εχει σχεση με σινεμα...
Ειχε κρυο αλλα ηλιοφανεια 3 μερες το Βερολινο...Αλλα και χιονι να ειχε ημουν στην καλη χαρα...

Τιποτα!
Γιατι αγαπητε μου να σε σιχτιρισω?
Εγω ειμαι πολυ χαρουμενος οταν ανακαλυπτω νεους μπλογκερς...
Να εισαι καλα!
Χαιρετω σας!

Αργυρενια!!!

ΛΟΟΟΟΟΟΛ!!!! χαχαχαχ
καλο! Σ ευχαριστω!
Ειμαι οκ, μουδιασμενος που επεστρεψα ρε γαμωτο... που σκατα εξοβελιστηκα στην αλλη ακρη του κοσμου...

 
At Feb 20, 2007, 5:43:00 PM , Blogger IdentityCafe said...

Σορρυ Οβι, κατα λαθος σε περασα...

Η ψυχραιμια ειναι δυσκολο πραγμα!
Τα καταφερα ομως!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home