I d e n t i t y C a f e

Identity Lost. 'The melancholy folklore of exile', an uncertain way to fight the arrogance of ignorance...

Saturday, December 23, 2006

Faraway, so close

Δεν ξερω κατα ποσο συνειδητοποιουμε ποσο δεσμιοι της ψυχολογιας μας ειμαστε.

Περασμενες επισκεψεις μου στην Αθηνα με χαροποιουσαν ως μια ευκαιρια να δω τους αγαπημενους μου ανθρωπους και τους φιλους μου αλλα τωρα ειναι ισως η πρωτη φορα μετα απο χρονια που κατεβηκα στην Αθηνα γιατι ηθελα να ειμαι στο σπιτι μου, να αισθανθω - εστω και παραγνωριζοντας οτι στην πραγματικοτητα ουτε εδω ειναι σπιτι μου - οτι ανηκω καπου.

Ακομα θυμαμαι τη φραση που μου ειπε η Eszter στη Βουδαπεστη τον Σεπτεμβρη. 'Σε κοιταω στα ματια και νιωθω οτι εισαι χαμενος, δεν ξερεις που πατας'. Με τρομαξε το γεγονος οτι με διαβασε τοσο ευκολα και εστρεψα τα ματια μου κατω. Μετα ηπιαμε πολυ, μαλλον το αλκοολ μας θολωσε το βλεμμα, να μην βλεπουμε πια τα πραγματα που μας τρομαζουν...

Το περασμενο βραδυ συνειδητοποιησα ξανα ποσο σημαντικο ειναι να βρισκομαι κοντα σ αυτους που με αγαπανε. Μονο ετσι επιβεβαιωνουμε το λογο υπαρξης μας. Διπλα σε κεινους που ΜΑΣ αγαπανε. Ολα τα αλλα ειναι αερολογιες.

Βολτα στην Αθηνα. Παρακολουθησα το '2' και εφυγα με αναμεικτα συναισθηματα. Πολυ καλες ιδεες. Ο μηχανισμος της συγχησης του ανδρα σημερα, η δυσκολια (σχεδον αδυνατο) της επικοινωνιας μεσα μας και με τον αλλο. Η ελλειψη παραδοχης οτι πουλαμε τα ονειρα μας. Ολα βγηκαν πολυ ομορφα οπτικα και καλαισθητα, ομως περιμενα περισσοτερη κινηση, περισσοτερο χορο, το γεγονος οτι κραταει μια σκηνη για μεγαλο διαστημα δεν με κανει να σκεφτω περισσοτερο! Η δυναμη της εικονας ειναι τοσο μεγαλη και νομιζω αυτες οι 'παυσεις' (για αναλογισμο;) μαλλον το αντιθετο αποτελεσμα ειχαν σε μενα! Το μηνυμα του ηταν καθαρο, δεν χρειαζοταν να περιμενω 10 λεπτα να το καταλαβω.

Μεσα δεν επεφτε ουτε καρφιτσα. Αρχιζει στις 9.2ο και οχι στις 9 (γιατι λενε 9 τοτε;), και μου αρεσε το γεγονος οτι ειχε πολυ , μα παρα πολυ νεο κοσμο μεσα. Ασχετα εαν η παρασταση αυτη εκπληρωσε τις προσδοκιες ειναι αναμφιβολα πολυ ομορφο θεαμα και σε κανει να σκεφτεσαι, η ματια του ειναι αιχμηρη, επομενως καποιος που ειναι εκει μονο κερδισμενος μπορει να φυγει...

Μετα απο Βουκουρεστιου (μα τι πανεμορφο εγινε το τετραγωνο αυτο;) στην Κηφισια για το παρτυ της καλης μου φιλης. Να που το τζετ λαγκ βοηθησε! Επειδη στην αμερικη τα δικα μας μεσανυχτα ειναι μεσημερι ημουν μια χαρα, φρεσκος με μαγουλακι ροδαλο, πολλα απο τα παιδια της καλης αυτης παρεας με κανουν αισιοδοξο, ο τροπος που σκεφτονται και με αυτα που ασχολουνται μου δημιουργουν ενα ομορφο συναισθημα, αυτο που ακριβως εχω αναγκη...

Μπροστα απο αναμενο τζακι, με βουνισια θεα, σαβατο μεσημερι μετα απο ψαρακι, λευκο κρασι και μελομακαρονο. Τι χαλια που ειναι η ζωη, ε;

4 Comments:

At Dec 23, 2006, 5:39:00 PM , Blogger Unique Fish said...

Welcome home!

Λένε ότι "Home is where the heart is". Το αλλάζω και λέω "Σπίτι είναι όπου ΜΑΣ αγαπάνε".

Καλές γιορτές

ΥΓ: Ελπίζω να δω το '2'

 
At Dec 23, 2006, 7:01:00 PM , Blogger Odysseas said...

"Ακομα θυμαμαι τη φραση που μου ειπε η Eszter στη Βουδαπεστη τον Σεπτεμβρη. 'Σε κοιταω στα ματια και νιωθω οτι εισαι χαμενος, δεν ξερεις που πατας'."


Πέρυσι τον Ιανουάριο μία καλή φίλη μου είπε "Φαίνεσαι ευτυχισμένος αλλά δε μπορείς να κρυφτείς, κάτι σου λείπει".
Δε νομίζω πως έχω βρει το σπίτι μου ακόμα. Κατά καιρούς ήξερα που είναι. Πρώτα στη Γερμανία (θυμάμαι μια φορά γυρνώντας από Ελλάδα να νιώθω πως επιτέλους πάω σπίτι μου), μετά στην Αμερική για ένα διάστημα, μετά... πουθενά! Τώρα ελπίζω να το ξαναβρώ εδώ.

Όσο για το σχόλιό σου στο προηγούμενο post, σίγουρα χάσαμε πολλά φεύγοντας, εγώ τουλάχιστον. Αλλά θα μπορούσα ίσως να τα χάσω και μένοντας εδώ! (ποτέ δε θα μάθουμε!) Δε μπορώ να το μετανιώσω όμως, πραγματοποίησα μερικά από τα πιο τρελλά μου όνειρα. Και άλλωστε, όπως λέει και η παροιμία(?) "Αν θέλεις να δεις αν κάτι είναι δικό σου, άφησέ το να φύγει. Αν γυρίσει σε σένα είναι πραγματικά δικό σου."

Όπως μου είπε και η φίλη μου: "θα βρεις τελικά το δρόμο σου, γιατί δε συμβιβάζεσαι αν δεν είσαι 100% ευχαριστημένος".

Good luck IDcafe!

 
At Dec 23, 2006, 8:38:00 PM , Anonymous Anonymous said...

Kafe moy apexw edw kai kati meres apo to internet ,afoy ekana 100 thlefwnhmata ston OTE,eixan problhma lene me to dislan(xm)alla kanenas den filotimhthike na moy to pei...opsss den phra myrvdeia oti kateu8ases sta patria edafh,kalws hr8es.
Eimaste polites toy kosmoy agaphte kai an den htan gia toys an8rwpoys poy agapame kai mas agapoun oi poleis mas 8a ;htan opws ka8e allh polh sthn gh.Oi an8rwpoi kai oi empeiries kanoun monadiko ena topo.

 
At Dec 24, 2006, 2:05:00 PM , Blogger IdentityCafe said...

unique fish

s euxaristw
Epishs, euxomai oti kalytero.
Nai, tha elega oti den tha xaseis vlepontas to (kai me 20 euro kai me aristh thea to parakolouthisa, px edwsa 40 euro xthes gia th quinn lemley sto half note...)

odyssea
ta sxolia sou me kalyptoun genikws

"Αν θέλεις να δεις αν κάτι είναι δικό σου, άφησέ το να φύγει. Αν γυρίσει σε σένα είναι πραγματικά δικό σου."
poly kalo!

Sykalaki!
s euxaristw, kales giortes!
mas eleipses!
Ti? perimenes kai eidopoihsh oti den leitourgei kati? ts ts ts
ma vevaiws oi anthrwpoi kanoun ena topo...arkei na tous vreis h na se vroun ! xa (tous vriskeis kai se vriskoun en telh, aplws h ypomonh den synantatai se pollous anthrwpous emou symperilambanomenou).
Den katevaineis kamia Athina pou einai giortinh kai stolismenh? Einai alitheia wraiaaaa!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home