I d e n t i t y C a f e

Identity Lost. 'The melancholy folklore of exile', an uncertain way to fight the arrogance of ignorance...

Wednesday, November 22, 2006

Γαιδουροβηχας / Szamárköhögés


Γενικα ως νομισματικη μοναδα μετρησης τα τελευταια χρονια εχω αναγαγει το αεροπορικο εισητηριο. Τουτεστιν, μετατρεπω μεσα μου καθε κοστος σε τιμη αεροπορικου εισητηριου κυριως οταν προκειται περι μη βασικων εξοδων και υπερκαταναλωτικης μανιας. Ετσι καταφερνω μεν να συγκρατουμαι, δε να ικανοποιω την ταση φυγης που εχω σε ενα απο τα γονιδια μου...
Κοστιζει ενα t-shirt (ενα ακομα, ακομα ενα απο τα αμετρητα που μου φωναζουν οταν ανοιγω την ντουλαπα) 15-20$/ευρο? μμμμ, αυτο ισουται με ενα ταξιδι της Ryanair η Wizzair κλπ απο ενα σημειο της ευρωπης στο αλλο εαν εισαι σφαιρα και κανεις κρατηση προτου κατασταλλαξεις που και με ποιους θα πας...

Κοστιζει ενα λουκουλειο γευμα (το 4ο της εβδομαδας ηδη) 45$? μμμ, γιατι δεν πεταγεσαι καλυτερα με την Southwest στη Βαλτιμορη να δεις το κολητο σου που θα σου θυμησει αυτο που προσπαθεις καθε μερα να ξεχασεις (οτι δεν ανηκεις εδω)? Η πεταξου στη Βοστωνη με την Jet Blue να χαζεψεις φαλαινες στον ατλαντικο...(θα μου πεις δεν χρειαζεται να πας τοσο μακρυα για να δεις φαλαινες,)...

Κοστιζουν τα Geox παπουτσια 280$ φορ φακ σεηκ? Μολις κοιταξα το η-μαιλ απο τη Δελτα που μου προσφερει last minute trip στο Βερολινο (στο Βερολινο!!!) με τους φορους και επιστροφη 360$! Μαι γκουντνες γκρεσιους! Μαλλον θα πιω κρασι με την Judith την παρασκευη στην Kastanienallee!

Επομενως οταν ακουω ιστοριες σαν την κατωθι που δειχει ποσο υπερκαταναλωτικα αλλοπροσαλα χαμενα και ηλιθια οντα ειμαστε αν καταφερω και δεν πνιγω απο τα γελια σκεφτομαι μονο το επομενο μου ταξιδι...
Σημερα λοιπον συναδελφος-επιστημονας, μου αποκαλυψε με υφος εξομολογητικο οτι εδωσε τα διπλωματα του να του τα καδραρουν (ματαιοτης ματαιοτητων), μαλιστα με 50% εκπτωση (α, ρε δουλεμα) και του ζητησαν για 4 καδραρισματα -και φυσικα πληρωσε- 650$!!! (δεν ξερω αν το καδρο ειναι 22 η 24 καρατια)... χολυ μαδερ οφ γκαντ!
Τον ρωτησα τουλαχιστον 4 φορες να μου επιβεβαιωσει το νουμερο - πρωτου με πιασει ζαλαδα απο τη βλακεια του χομο σαπιενς και το λογυδριο που ακολουθησε αφου η γυναικα του ηθελε να τον κρεμασει αναποδα -και σωστα.
Μετα, αφου για αγνωστο λογο μονο η λεξη szamárköhögés με ηρεμησε, χαθηκα επιτελους στις σκεψεις μου ονειρευομενος που θα με πηγαιναν 650$. Ισως αν ειμαι τυχερος και κλεισω εισητηριο νωρις off season, μεχρι το Buenos Aires! Λες?

1 Comments:

At Nov 23, 2006, 3:48:00 PM , Blogger arwen said...

Να σου πω, αυτό το κόλπο είναι χρήσιμο και για εμάς εδώ που πολλοί έχουν ξεφύγει.
Δεν ξέρω πού πρέπει να πάω εγώ για να δω φάλαινες, αλλά μπορεί να μου στοιχίσει φθηνότερα από ένα πενθήμερο στην Ελάτη κοντά στις Γιορτές! Αλλά τι λέω, στις φάλαινες προλαβαίνω να κλεισω και μια εβδομάδα νωρίτερα, στην Ελάτη δεν έχει τίποτα μέχρι το Φεβρουάριο...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home